beste meiden, wij zijn vorige week naar Antwerpen geweest om een NIPT-test te laten doen in verband met twee afwijkende echo's. Nu zitten we vol spanning op de uitslag te wachten. Er werd aangegeven dat dit twee weken gaat duren. Is dat een vaststaand iets of hebben jullie de uitslag eerder ontvangen?
Oh wat spannend voor jullie. Hopelijk een goede nipt dan. Ik kreeg de uitslag na 11 dagen, waarvan 4 niet werkdagen (za,zo en 1e en 2e kerstdag) maar dit was dus in de kerstperiode. Ben op maandagmiddag geprikt en kreeg op donderdag de week erop (de dag na kerst) mijn uitslag per mail om 9.30 uur. Volgens mij kan het maximaal 2 weken of 10 werkdagen duren. Maar volgens mij is het er momenteel heel druk, dus ik zou op die 10 werkdagen rekenen. Sterkte met wachten.
dank je wel, we zitten met smart op de uitslag te wachten........en aan de andere kant ook weer niet omdat er misschien een uitslag uit komt waar hele moeilijke beslissingen over genomen moeten worden. Maar toch, de onzekerheid is killing dus wat dat betreft kan het niet snel genoeg gaan
Dat snap ik helemaal. Je zit nu op een week na prikken? Ik denk dat de uitslag echt snel gaat komen. Donderdag verwacht ik eigenlijk wel iig voor het weekeinde, als ik zo lees in alle topics hoe lang het duurt. Vreselijk voor welke keuzes je komt te staan, hopelijk hoeft het niet en anders hoop ik dat jullie voor jullie zelf de goede beslissing kunnen nemen. Voor ons was dat van tevoren al besloten, maar ja, eenmaal zwanger, hormonen het is allemaal zo heftig. Veel sterkte!
Hoi dopneusje Ik zit ook in spanning te wachten!!!! En check 100x per dag me mail!!! Wanneer heb jij geprikt?? Wij maandag de 10de... Nu dus dag 10 en nog niks binnen.... Pffff wat duurt het wachten lang he!!!
hoi hoi, nou idd, vanochtend het eerste wat we deden was de mail openen maar helaas, nog steeds niets . We willen nu toch eigenlijk echt wel weten waar we aan toe zijn.......ik heb vorige week dinsdag geprikt dus als jij nieuws hebt zal ik het daarna dan ook wel snel krijgen
Haha herkenbaar!! Hier nog steeds geen mail.... Ik ben ondertussen ook wel echt klaar met dat wachten.. Vandaag dag 11!!!.. Pfff...
nou hadden ze wel gezegd tegen mij dat het twee weken kon duren, maar gezien de ervaringen hier had ik het al wel verwacht..........en het schijnt dat ze ook in het weekend mailen, dus dat zou ook nog zo maar kunnen
Ja dat zeiden ze tegen mij ook!! Maar de meeste krijgen hem hier inderdaad al eerder!!! Dus ik had ook de hoop de uitslag al te hebben... Van het weekend heb ik ook ergens een keer gelezen!!!
nou spannend is het in ieder geval pffff.........zodra ik wat weet zal ik je ervan op de hoogte stellen, maar ik neem toch wel aan dat jij eerder aan de beurt bent dan ik . Hebben jullie het onderzoek preventief laten doen?
Ik heb gister eind van de dag al gebeld naar antwerpen. Maar kreeg een iets wat boze mevrouw aan de telefoon dat het geen zin had om al te bellen want het kan tot 14 dagen duren, dus tot maandag! Maar ze heeft het wel voor me na gekeken!!maar helaas geen uitslag.... Wij hebben gekozen voor de nipt omdat we een verhoogde kans hebben, na de combinatie test! Het risico zit vooral bij mij in me bloed!! Ik heb een lage papp-a waarde. De nekplooi was netjes... En bij jullie??
Jammer dat ze zo reageerde, ze kunnen zich toch wel indenken dat iedereen met smart op de uitslag zit te wachten. Maar dus ook zeker heel spannend dan voor jullie. Wij hebben tot twee keer toe een afwijkende echo gehad (te dikke nekplooi) dus vandaar hiervoor gekozen. De vruchtwaterpunctie zag ik toch niet zo heel erg zitten
Ja inderdaad!! Maar grote kans dat ik vandaag gewoon weer ga bellen eind van de dag!! Jeetje dat is ook heel spannend 2 afwijkende echo's!!! Vruchtwaterpunctie voelde voor mij ook heel slecht!! En dan ga ik liever voor de nipt test zonder gevaar voor het kindje!!!
ik heb net uitslag gekregen, kindje heeft het syndroom van Down, dus als jij nog niets hebt gehoord is dat denk ik een goed teken........
O jeetje dopneusje..... Dat is schrikken!!!! Ben even helemaal perplex!!! Hoe laat heb je mail gehad??? Geven zij nu ook aan hoe of wat??!! Heel veel sterkte met dit nieuws.....ik denk aan je!!!
Och dopneusje dat is niet het nieuws waar je op hoopte denk ik. Moeilijk om te horen. Succes de komende tijd. Helaas geen onbezorgde zwangerschap, wat verdrietig voor jullie.