Het is inderdaad vreemd om te moeten wachten op de weeën.. Het is nog steeds rustog dus we wachten maar af, bedankt voor alle reacties! Leuk om te lezen hoe het bij iedereen weer anders is.
Bij de eerste ingeleid en dus eerst weeën gekregen. Na (spontaan) breken van de vliezen duurde het nog ongeveer 8 uur voordat ze er was. Bij de tweede braken mijn vliezen om 19.30 uur, weeën begonnen pas de volgende dag om 11.15 uur en om 13.05 uur werd ze geboren. Succes met je bevalling!
De eerste werd ingeleid waarbij eerst de vliezen werden gebroken en tegelijk het infuus werd aangezet. Het duurde toen 12 uur. Bij de tweede werden de vliezen begonnen en toen begonnen de weeën uit zichzelf en nog geen 3 uur later was hij er.
Bij mijn eerste waren mijn vliezen sochtends gebroken, verloor hele kleine beetjes vruchtwater dus had het niet meteen door. s'avonds om 23.15 begonnen de weeën pas. Daarvoor geen krampje gevoeld. De tweede keer is begonnen met weeën. Mijn vliezen braken rond 14.15 (vanzelf) en 16.05 bevallen...
Op vrijdagavond om een uur of 19 braken mijn vliezen en zondagmorgen mocht ik me melden in het ziekenhuis met 0,0 weeen... Om 9 uur 's morgens aan het infuus om weeen op te wekken en om half 1 lag ze op mijn buik. Succes!
Hopelijk duurt het bij jou niet zo lang als bij mij. Zo'n 72 uur na het breken van de vliezen en totaal geen weeen mocht ik me melden in het ziekenhuis. Nog geen cm ontsluiting, gel ingebracht en 5 uur later was ze geboren. Heel veel succes met wachten en hopelijk zet het vanzelf door!
6.5uur. ingeleid (had al 2cm ontsluiting, door oefenweeen van de dagen ervoor), vliezen om 8.30u door verloskundige van ZH gebroken, eerste krampen rond 9.00u/9.30...... 15.03u geboren
Ik mag me over 1.5 uur melden in het ziekenhuis. Weeën zijn vannacht helaas niet op komen zetten. Ik hou jullie op de hoogte!
Mijn vliezen braken tijdens de weeën en dat rond 5 cm ontsluiting. Hoe meer ontsluiting ik had des te vaker en meer kwam er vruchtwater. Na 2-3 uur was mijn prinsesje er.
15:45 vliezen gebroken 19:00 begonnen de weeen 02:18 dochter geboren Hopelijk is je kindje er nu bijna! Zet m op!
Ligt eraan of je al ontsluiting hebt en hoeveel. Bij mij werden de vliezen gebroken door de gyn omdat dat bij 8 cm nog niet gebeurd was en het tijd was om de boel iets vlotter te laten verlopen. Een uur later was de kleine er.
Bij de eerste gebroken vliezen om 05:00 uur. Om 15:20 uur was m'n kleine meid er. (Weeen begonnen om 06:00 uur..) Bij de tweede gebroken vliezen om 01:10 uur. 03:00 uur was m'n kleine man er al!! Bij mij ging het dus vrij vlot na het (spontaan) breken van de vliezen😁