07:30:vliezen gebroken 8:00: zeer lichte weeen. 8:30: infuus 10:30: begin van pijnlijke weeen 11:00: 7cm ontsluiting 11:20: ons meisje geboren
Mijn vliezen waren 3 uur 's nachts gebroken en om 19:08 was m'n dochtertje geboren. Ik kreeg na het breken van m'n vliezen overigens wel gelijk weeën. (En de ruggenrprik... Halleluja!)
Hier gebroken vliezen (spontaan) om 4 uur 's middags.. Ik kreeg ook geen weeën, alleen wat krampjes.. Maar ben ingeleid vanwege meconium in het vruchtwater, vanaf 8u 's avonds aan het infuus.. Uiteindelijk 10 voor 8 's ochtends geboren.. Dus ongeveer 16 uur
Om 17.30u werden mijn vliezen gebroken (krappe 2cm ontsluiting), de weeen kwamen na een minuutje of 5 op gang en had meteen een weeenstorm. Om 20.07u kreeg ik mijn mooie ventje op mijn buik!
Bij mijn eerste braken om 2 uur 's nachts de vliezen en hij is om 16.02 uur geboren. Bij de tweede zijn mijn vliezen gebroken bij 8 cm ontsluiting en een half uur later was ie er
Vliezen braken om 2.15uur en om 22.33uur is Jorrit geboren. En heb een heerlijke dag gehad. De weeën begonnen klein en werden steeds heftiger. Met uiteindelijk nog een half uur weeën storm om 19.30uur. Met ontsluitingsweeen naar het zh (omdat ik verplicht in het zh morst bevallen) en uiteindelijk na een pijnloze bevalling bevallen.
Mijn vliezen braken op zaterdag ochtend om half 11 en ben op zondag bevallen om 15:57 met keizersnede