14 uur ongeveer. Ik had alleen niet door dat mijn vliezen waren gebroken en dacht dat ik vanwege hoesten in mijn broek had geplast. "Gelukkig" begonnen de weeën vrijwel meteen daarna dus ik wist wel dat het begonnen was.
Een half uurtje Een kwartier na het breken van mijn vliezen kwam ik met de geniale opmerking dat ik dacht dat je de verloskundige moest bellen wanneer je vliezen braken. Maar goed ook want een kwartier later was meneer er al! Het was mijn tweede bevalling. Bij de eerste bevalling zijn mijn vliezen net voor het persen door de verloskundige gebroken.
bij mij zijn de vliezen spontaan gebroken en vanaf toen duurde het 11u 38 minuten. Moet er wel bij zeggen dat de kleine verkeerd lag waardoor de ontsluiting 2 uur lang niet vorderde (dus moest verplicht op mijn zij gaan liggen zodat hij zou draaien).
Bij mij 5 uur, vliezen zijn gebroken in het ziekenhuis om de bevalling te starten. Dus aansluiten op weeën opwekken & vliezen breken en na 5 uur was ons mannetje er
Vliezen werden rond 14.00 gebroken door de gyn en Sem was er om 17.05 met een dosis weeën opwekkers omdat m'n ontsluiting niet vorderde... Ik had al om de 3 minuten weeën dus toen het infuus aanging had ik het erg gezellig..