Hoe lang duurde het voordat je cyclus normaal was?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Drieka, 10 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linevi

Linevi Lid

24 mrt 2013
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben 8 maart gestopt met de pil, heb toen de 14e de onttrekkingsbloeding gehad en ben vandaag ongesteld geworden. Het lijkt er dus op dat ik direct weer een normale cyclus van 28 dagen heb:)

2. Drieka

Drieka Niet meer actief

Dat hoop ik ook te hebben haha, zou geweldig zijn maar moet een maandje geduld hebben dan kom ik er vanzelf achter

3. Bolleke83

Bolleke83 Fanatiek lid

23 mrt 2013
    1.352
    2
    38
    NULL
    NULL
    Bij mij gaat het ook redelijk goed, zie onderschrift!

Ik ben ruim 14 jaar aan de pil geweest...

4. Beebbie

Beebbie Fanatiek lid

23 apr 2012
    1.015
    0
    36
    Thuiszorg
    Tilburg
    Zoals je ziet ben ik al anderhalf jaar bijna bezig.. en mijn cylcus is nog steeds niet regelmatig..
    ik denk ook echt dat dat per vrouw anders is..
    succes :D

5. Joy1

Joy1 Bekend lid

11 mrt 2013
    512
    2
    18
    NULL
    NULL
    Ik ben in februari gestopt met de pil, en zit op dit moment op de 52ste dag van mijn 1ste cyclus ..

6. Wrummel

Wrummel Actief lid

3 feb 2013
    359
    0
    0
    Thuis
    Hier de eerste cyclus 173 dagen mogen wachten en de tweede 63 dagen, dus hopelijk gaan we de goede kant op nu.
    Maar dit is eerder uitzondering hoor!

Wat ik wel zou adviseren: houd er rekening mee dat t langer kan duren, anders duurt wachten erg lang!

Ik heb trouwens de microgynon30 7 jaar geslikt.
    Succes en hoop op een mooie cyclus voor je!!

7. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Mijn cyclus vanaf pilstop: 28- 42- 28- 18- zwanger
    dus onregelmatig maar toch snel zwanger!

8. Maria87

Maria87 Niet meer actief

@ Me26: zulk nieuws lees ik graag :D van harte gefeliciteerd!

@ Wrummel: vind je het niet moeilijk, dat lange wachten? Wel mooi dat je 2e ronde al aanzienlijk korter was dan je eerste, maar een cyclus van rond de 30 dagen zou echt ideaal zijn natuurlijk...

@ Beebbie: ben je al naar de ha gegaan, aangezien je nu langer dan een jaar bezig bent?

Hier: dag 51 inmiddels. Maandag maar weer eens testen... ik ben benieuwd, maar vrees weer voor een witte test :(

9. Wrummel

Wrummel Actief lid

3 feb 2013
    359
    0
    0
    Thuis
    @Maria: ja dat was wel moeilijk, helemaal in het begin. Maar als je veel op internet leest, weet je dat het lang kan duren en op een gegeven moment gaat de knop bij je om. De huisarts zou pas wat doen na een half jaar, dus je kunt gewoon niet anders dan wachten.
    Moet zeggen dat het best snel voorbij is gegaan, alleen wordt t moeilijker als iedereen om je heen spontaan na een maand al zwanger wordt!
    Gelukkig nog niet echt jaloers op die mensen, maar hoop nu wel een keer dat ik ook gewoon eens een cyclus van 30 dagen mag hebben! :D

10. Maria87

Maria87 Niet meer actief

ppff ik hoop het ook voor je wrummel!! :D

11. Ana leigh

Ana leigh Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.753
    9
    38
    Vrouw
    x
    Zie mijn onderschrift...

Ik lees even mee, word nogal moe en keichagerijning van mijn lijf en cyclus op het moment.. :(

Liefs,

12. Maria87

Maria87 Niet meer actief

pfff herkenbaar! We zitten dichtbij elkaar qua cyclusdag... heb je onlangs nog een test gedaan of wacht je het maar 'gewoon' af?

13. Klein

Klein Fanatiek lid

4 jan 2009
    1.405
    1
    0
    Hier ook iemand die erg benieuwd is naar haar cyclus!!
    Ik ben sinds gisteren pil-vrij!!:D Dus eerst afwachten wanneer ik 'ongesteld' word en dan duimen;)

14. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    Na 3 jaar was dat nog steeds verschillend van 28 dagen tot 96.....ligt echt aan je lichaam.

15. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Zie banner. Gelijk netjes dus. Al is dat dus geen garantie dat je sneller zwanger bent...

16. Ana leigh

Ana leigh Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.753
    9
    38
    Vrouw
    x
    Afgelopen woensdag nog, maar spierwit.

Het is echt zo vreselijk frustrerend... Werd ik nu maar gewoon ongesteld..

Liefs,

17. Maria87

Maria87 Niet meer actief

Oohh, Ana leigh, dat is inderdaad frustrerend!! misschien heb je het al ergens anders gezegd, maar ik ben het even kwijt: ben je al naar de ha geweest?
    Ik hoop voor je dat je snel wat duidelijkheid hebt (of zwanger, of snel ongesteld), want dit is geen pretje :(

18. Cato1979

Cato1979 Actief lid

22 okt 2012
    273
    1
    0
    Ik ben bijna 15 jaar aan de pil geweest. In juni 2012 gestopt en het is nog steeds niet helemaal regelmatig...

19. gwndaphnetjuh

gwndaphnetjuh Actief lid

8 jan 2013
    173
    0
    0
    werk in een winkel
    tilburg
    Hoi ik ben sinds juni 2012 gestopt met de pil en mijn cyclus was pas na een half jaar goed dus bij mijn duurde het best lang.
    Hopelijk hebben wij deze maand geluk

20. Krullie10

Krullie10 Niet meer actief

Bij mij duurde het zo een 4 maanden voor m'n cyclus ''regelmatig'' was. Na 14 jaar pilgebruik, had ik cyclussen variërend van 58 dagen maar ook 14 dagen. (Erg frustrerend als je op het strand loopt en opeens op dag 14 ongesteld bent)

Deel Deze Pagina