Precies dit bij de jongste. De oudste begon zich op te trekken met 11 maanden en liep los met 14 maanden.
Hier eentje die het rustig aan doet, ging zich optrekken met 13 maanden en loopt nu met 15 maanden achter z'n loopkar...hij staat het liefst op zonder hulp van een tafel of iets. Misschien dat ie morgen ineens opstaat en wegloopt maar dat kan ook nog twee maanden duren, zoiets is niet te voorspellen.
Die van mij trok zich met 12 maanden op tot staan, liep met 15 maanden langs de bank en kan nu, met 16 maanden, wel stapjes aan de hand lopen maar nog geen seconde los staan. Volgens mij is dat kindje wel 2 tegen de tijd dat hij los loopt...
Mijn dochter kon al staan en optrekken met ruim 5 maanden. Los staan en langs de bank/tafel lopen was met 7 maanden. (ook zelf gaan staan zonder optrekken) en 1 week na haar verjaardag liep ze los. Nu 1 maand later loopt ze goed los, en gaat ze zelfs al rennen.
Die van mij stond met 12 mnd los en loopt nu nog niet los, ze is nu 15 mnd. (ze is gecor wel 2 maanden jonger) De oudste stond met 14 maanden los en liep met 15 maanden los