Bij ons was het na ongeveer 11 maanden eindelijk raak. Dat voelde echt als een eeuwigheid, dus ik heb heel veel bewondering voor de meiden die nog langer hebben moeten wachten!
1e zwangerschap 23ste maand (van onze zoon thijs) 2de zwangerschap 3de maand (helaas ma) 3de zwangerschap 1ste maand
1e keer na 9 maanden (helaas missed abortion na zeven weken) 2e keer na 4 maanden (maar dan wel met behulp van hormonen!)
1e zwangerschap: 3 mnd 2e zwangerschap: 5 mnd 3e zwangerscahp: 1 mnd 4e zwangerschap: 1 mnd Na veel verhalen hier gelezen te hebben over maanden of zelfs jaren wachten voel ik me toch wel heel erg dankbaar en bevoorrecht! Ik heb veel respect voor alle anderen die zo lang moeten wachten.
1e door de pil 2e na 1 mnd 3e 0 mnd (halverwege pilstrip gestopt en direct zwanger) 4e 0 mnd (idem, had vruchtbaar slijm gespot dus de pil maar gelaten)
valt me ook op, (ook in een soortgelijk eerder topic) dat voor diegene die lang op de 1e hebben moeten wachten, de 2e onverwachts snel is gegaan. Alsof je ineens vruchtbaarder bent, als je al een bevalling achter de rug hebt? Natuurlijk zal het niet zo gaan bij iedereen (helaas) maar ik vind het toch wel typisch...