hoi dames, ik ben nu ongeveer 4 maanden bezig om zwanger te worden. Ik vroeg me daarom ook af hoe lang het bij jullie allemaal duurde. Als het me lukt zit er ook een poll bij. groetjes flowerz
ik ben in de 2de ronde zwanger geraakt van me nieuwe donor, deze ronde dat ik zwanger raakte heb ik aloe vera sap elke dag gedronken tot me eisprong dit scheen te kunnen helpen, weet niet of t van invloed gehad heeft? maar ben reuze blij!
Bij de 1e zijn we 18 rondes bezig geweest -nét voor we naar de huisarts wilde gaan, bleek ik zwanger te zijn. Bij dit 2e kindje waren we er niet mee bezig. Wel gestopt met de pil (problemen hiermee) maar geprobeerd om niet zwanger te raken juist... en ik was in de 3e ronde (denk ik, kan ook de 2e zijn..) al zwanger... Terwijl we er toch écht vanuit gingen, als we voorzichtig waren, dat we prima een jaartje konden overbruggen zo, gezien het lange wachten op de 1e.. Maar het is super natuurlijk, echt een wondertje zo
4,4 jaar heeft het geduurd ons dochtertje is precies 4 jaar en 51 weken na ons eertste ziekenhuisbezoek geboren
Ik ben beide keren in de eerste ronde zwanger geraakt Ben wel nog jong, bij zoonlief net 22 en bij nummer 2 bijna 24 toen ik zwanger raakte.
bij nr 1 moest ik van HA 3 maanden wachten na stoppen pil... na die 3 maanden was het meteen raak was ik 24 bij nr 2 ronde 1 was ik 27 bij MK in ronde 1 was ik 38 bij nr 3 in ronde 3 omdat ik even gewacht heb na MK was ik 39 bij nr 4 in ronde 1 ben nu 40
Ik heb 0-3 mnd ingevuld. De eerste keer dat ik zwanger was, was bij de 2e volledige cyclus na het verwijderen van mijn Mirena spiraal. Dat is dus misgegaan in juli en daarna ben ik nog 2x ongesteld geweest en toen was ik zwanger van dit kindje. We voelen ons erg gezegend!
ik heb maar 0-3 ingevuld; nr 1: 15 mnd nr 2: ronde 3 nr 3: ronde 1 (niet ongesteld geweest na bevalling in juni '09)
Binnen 3maanden; na het verwijderen van mijn mirena gelijk zwanger maar mk, daarna weer gelijk zwanger...
Bij ons duurde het 7 rondes voordat ik zwanger werd. Aangezien er geen regelmaat in mijn cyclus zat stonden die rondes gelijk aan 11 maanden.
'Bij mijn eerste was ik zwanger in ronde 5, toen was ik 25, nu was ik in ronde 3 zwanger en ben nu 31..
wij zijn dik anderhalf jaar bezig geweest en ben uiteindelijk zwanger geworden met clomid. Op t moment dat we voor een samenlevingstest moesten ook nog. Hopelijk gaat het bij jullie iets sneller