Bij mijn zoontje 4 maanden. Bij mijn miskraam 3 maanden en maand daarop meteen weer zwanger van deze krummel. Wij zijn dus schijnbaar best vruchtbaar.
Eerlijk? Geen flauw idee... Ik ben gewoon met de pil gestopt, ik geloof ergens in maart, maar dat kan ook april of mei geweest zijn. Omdat veel mensen in mijn omgeving moeilijk of niet zwanger konden worden, zijn we er gewoon aan begonnen met het idee van "we zien wel". We hadden onszelf ongeveer een jaar de tijd gegeven. Als we binnen dat jaar niet zwanger zouden zijn, zouden we weleens aan de bel gaan trekken. Dat bleek gelukkig niet nodig, ruim binnen dat jaar was het raak. Voor mijn gevoel ging het heel snel, omdat ik me steeds maar richtte op die grens van een jaar. Maar hoelang het precies geduurd heeft, ik weet het echt niet. Suf he?
Op een paar weken na hebben we er twee jaar over gedaan voor een goede zwangerschap. In deze twee jaar wel 7x een miskraam gehad, maar nu goed zwanger!
1e kindje meteen raak, maar dat was 13 jaar geleden, ik was toen 24, toen na 5 maanden, hellas een miskraam, daarna heeft het 13 maanden geduurd! in maand 12 vruchtbaarheids onderzoeken gedaan, en meteen de maand erop zwanger, mischien toch tussen de oren??
Ik was in ronde 3 zwanger! 30-07-2009 gestopt met de pil, 5 dagen later werd ik ongesteld.. toen werd ik ongesteld na 27 dagen en toen na 29 dagen en dat was de laatste keer.. ik deed 23-10-2009 een positieve zwangerschaps test!
ik ben in juli 2009 gestopt met de pil. toen 100 dagen niet ongesteld geweest en toen 3 maanden was ik zwanger. liefs
Bij de eerste ruim 1.5 jaar bezig geweest en we waren al begonnen met de eerste onderzoeken in het ziekenhuis. Nu zwanger van de tweede en was in ronde 3 al raak.
hier rond de 9 a 10 maanden, maar een aantal jaar daarvoor ook al een jaar bezig geweest maar daar is niks uitgekomen. dus vond het nu redelijk snel gaan..
Bij Isabella de eerste maand Bij de tweede twee maanden. Ik heb om de maand een eisprong dus moesten we sowieso een maand overslaan. Maar ik geloof dat een vrouw er gemiddeld tussen de 6 maanden en 8 maanden over doet om zwanger te worden.
Ik heb 3 tot 6 maanden gestemd. We zijn langer bezig geweest, maar ik had geen eisprong. Dus bezig geweest zonder kansen... In de derde ronde Clomid was het raak.
Iets meer dan een jaar voordat ik voor de eerste keer zwanger raakte, helaas 2 x een miskraam. Bijna 2 jaar tot deze (gelukkig goede!) zwangerschap. Niet zo snel dus....