Bij ons dochtertje heeft het zo'n anderhalf jaar geduurd en uiteindelijk met behulp van Clomid vanwege een onregelmatige cyclus zwanger geworden. En nu was het meteen raak! Wat een wonder!
Hier 18 maanden bezig geweest, en toen was het ineens, volkomen onverwacht, raak! Langer dan een jaar dus, liepen al in de MMM, maar zonder hulp zwanger geworden.
Hier in ronde 12 zwanger geraakt In september 2008 zijn we begonnen en begin augustus 2009 testte ik positief.
Hier in ronde 16! Ben eind augustus 2008 gestopt met de pil en had januari 2010 een positieve test in handen!
Bij de eerste was het raak in ronde 14. Onregelmatige cyclus. Bij de tweede was het meteen in ronde 1 raak. Was wel al bezig met acupunctuur en dat heeft mijn cyclus netjes regelmatig gekregen!
Ik heb 6-9 maanden ingevuld NR. 1 - ronde 7 NR. 2 - ronde 1 Niet gepland, maar wel gewenst NR. 3 - ?? Even afwachten nog
Van Thomas na 14 maanden van van deze uk de 1e rond. Het kan raar lopen dus, hopelijk zit het allemaal goed in mijn buik
augustus 2009 gestopt met de pil en met sinterklaas 2009 positef getest. Ik had een cyclus tussen de 28 en 38 dagen en in ronde 4 dusraak!
De eerste keer zwanger na ruim 2.5 jaar, helaas miskraam. Maar nu na 3 jaar zwanger van ons eerste kindje.
bij mijn zoon was ik ongeplant zwanger 2de keer was ik gelijk ronde 1 zwanger(maar dat was buitenbaarmoederlijk) toen rakte ik niet zwanger dus met hormoonspuiten na na 13 maanden zwanger mocht eerder starten met behandeling omdat ik geen eisprong meer kreeg
Het was in 1 keer raak, wat we helemaal niet hadden verwacht. Het is onze eerste en ik ben ruim 10 jaar aan de pil geweest. Ik ben nu inmiddels bijna 35 weken zwanger en alles verloopt voorspoedig.
Hier bijna 2 jaar bezig geweest. 1 ronde clomid moeten slikken. Hopen dat het bij jullie sneller gaat al heb je het niet zelf in de hand. Heel veel succes met alles.
Bij deze zwangerschap duurde het in totaal 1,5 jaar ongeveer. Moet wel zeggen dat 8 maanden daarvan ontpillen was en ik een zeer onregelmatige cyclus had/heb.Wist dus ook niet dat ik zwanger was door uitblijven ongie maar door pijn aan mijn borsten en een week ongiepijn zonder ongie.
Bij ons wonder boven wonder in de 3e ronde. Wij mochten gelijk door naar de MMM omdat mijn man vroeger kanker heeft gehad en hij was, volgens een test, verminderd vruchtbaar. Tijdens de intake in Medisch Centrum Kinderwens waren we al zwanger maar wisten het nog niet. Even voor alle wachtende vrouwen en vrouwen, die lang hebben moeten wachten, MIJN RESPECT!!!! Ik dacht al dat ik gek werd in die drie maanden. Ik heb van nature niet echt veel geduld maar ik was er echt 24 uur per dag mee bezig. Gefeliciteerd aan alle zwangeren en babystof aan alle aanstaande zwangeren.