na 10 jaar aan de pil te zijn geweest, was ik de vijfde ronde zwanger! Wist ook gelijk nog ruim voor het (kunnen) testen, dat het raak was, had zo'n sterk voorgevoel! xx
Van Mika zwanger geraakt na 4 pogingen (waarvan 2 met hormonen, heb namelijk PCO). Ik raak ook zwanger mbv een donor. Deze keer in 1x. Heb gegokt omdat ikm dacht dat ik een eisprong had en dus ook nog goed gemikt ook nog! Groetjes Ylona
Na 20 maanden zijn we zwanger geraakt We zouden net die maand beginnen met IUI dat was gelukkig niet nodig.
Ik bleek achteraf in ronde 3 een vmk te hebben gehad. Uiteindelijk ben ik in ronde 7 zwanger geraakt. Net in een maand waar in er minder mee bezig was...we zitten raar in elkaar.
mijn dochter was ik bij ronde 1 zwanger. Ik zit nu in ronde 3 voor een 2e maar omdat ik een bizarre cyclus heb is dat inmiddels al 5 maanden. Hopelijk is het deze ronde raak
Hier op 4 maart 2009 gestopt met de pil, in ronde 6 zwanger, posi getest op 17 oktober 2009. Dusja, 6 of 7 maand... Ligt eraan wat je telt, start van de ronde of de posi test... Heb maar gestemd op 6 a 9 maanden.
Wij hadden geluk.. De eerste ronde was het meteen raak .. we hadden het er over gehad al veel vaker maar nu kon het wel komen .. ik zou met de pil stoppen .. heb ik gedaan begin feb. en we zouden afwachten ik ging er van uit dat het wel een lange tijd zou gaan duren en was ik ook erg bang voor .. en toen werd ik dezelfde maand maar niet ongi.. en nog niet en bleek gewoon al zwanger te zijn .. na berekeningen was het waarschijnlijk de zelfde dag nog raak haha .. maar toch vind ik het soms vervelend om dat te zeggen dat het ineenx raak was want ik weet dat sommige mensen heel erg lang er op moeten wachten op hun wondertje en daar heb ik veel respect voor!
Kan jij niet veel aan doen als jullie beiden heel vruchtbaar zijn he. Het is en blijft een wonder, hoe snel het ook komt! Bij sommigen duurt het idd langer, en dat wens je niemand toe. Maar denk ook niet dat zij willen dat iemand die snel zwanger raakt zich schuldig voelt hierom, lijkt me. Geniet er lekker van
Bij mij heeft het 7 jaar geduurd en ik ben nu 13 weken zwanger. We hebben 15 iui behandelingen achter de rug en zouden in oktober beginnen met IVF. 7 Jaar geleden ben ik mijn zoontje verloren na 28 weken zwangerschap en daarna lukte het niet meer om zwanger te worden. Tot nu!!
Hier na 9 maanden zwanger, helaas vandaag bevestigd dat het een MA is. Hopelijk door de hormonen alles op gang gebracht en volgende poging wat sneller...