ik weet niet of jullie hem kennen de rapper yesser? (het neefje van ali B ) nou mijn kids zijn helemaal fan van hem nu we weten dat we een zoontje krijgen en we toch een marokkaanse naam wilde hebben.hebben we gevraagd aan mijn zoontjes hoe we hem gaan noemen...en het word Yesser was ik net even supermelig heb ik een mailtje gestuurd naar het boekingsburo van Yesser dat ik mijn kindje naar hem ga vernoemen en of hij niet een leuke rap wil schrijven voor op het geboortekaartje en een handtekening leek me ook wel leuk voor erop. en als wederdienst krijgt hij dan een geboortekaartje ben benieuwd of ik wat terug hoor
haha leuk idee, maar ben benieuwd, hij krijgt vast veel verzoeken en of die tijd heeft om op alles in te gaan?
Ik denk dat hij het te druk heeft, met de onderstaande zaak. http://www.nu.nl/news/1107583/61/Yes-R_ ... eo%29.html
dat heb ik ook gehoord ja, mischien dat die daarom wel iets positiefs zoekt om in het nieuws te komen dus wie weet
maar ga je hem echt naar hem vernoemen? of is het meer dat je het een leuke naam vind? ff nieuwsgierig hoor
hij word echt naar hem vernoemd... de kinderen wilde eerst dat ik hem ali zou noemen naar ali b,maar dat vond ik niks.dus toen kozen ze voor yesser. ben er alleen nog niet uit of het yesser of yasser word.
Je zal denk ik op zijn minst een reactie krijgen, denk ik. Al is het alleen maar de blijdschap dat er een kindje naar hem vernoemt wordt.
Hi Ruby, Mijn zoontje Heet ook Yassir en zoals je ziet schrijven we het zo. Alleen is mijn zoontje niet naar Yes-R vernoemd.
Yasser zo spreek ik het uit, je hoort niet echt verschil. Soms zeg ik het op zijn arabisch en dan Yassir met nadruk op i.hihihi geen touw aan vast te knopen dus. Ik wilde de naam van me zoontje zo schrijven: Yasser Marokaanse consulaat accepteert het niet zo, volgens hen moet je het schrijven als ik het nu gedaan heb.
Onze eerste jongensnaam was ook Yassir. Maar toen kregen vrienden van ons 6 weken voor onze geboorte een zoontje en die noemde Yassir en toen ben ik alsnog geswitched naar Soufian. Nog geen seconde spijt van gehad hoor, maar Yassir blijft een super naam ! Wie weet voor de toekomst.....
soufian vind ik ook fantastisch,maar mijn schoonzus heeft haar zoontje al zo genoemd. en ik hoef me niet druk te maken om het consulaat,wij laten de kinderen daar niet inschrijven.(kan trouwens ook niet, wij zijn niet getrouwd )
Jawel, als de volgende een jongen wordt, heet hij zeker Yassir. En voor een meid is het Yasmine. Zo, dan weten jullie dat vast en ik ben nog niet eens zwanger!