Hier gaat dat niet op dat het langer duurde bij een volgende kind. 1e kindje: ronde 2 zwanger 2e kindje: ronde 2 zwanger 3e kindje: ronde 2 zwanger 4e kindje: ronde 2: zwanger maar vmk ronde 3: zwanger maar vmk ronde 4: zwanger
Hier eerste zwangerschap ronde 7 raak tweede ronde 9 raak Maar ik was er bij de tweede veel bewuster mee bezig waardoor het veel langer leek te duren! Hopelijk heb je snel een positieve test!
1e ronde 1 2e ronde 2 3e ronde 1 mk 4e eerste ronde na mk 5e ronde 1 nu 6e ronde 2 na mk, weer mk 7e ronde 4 na mk
Hier bijna 4 jaar verder voor 1e kindje. Nog zonder succes. Ik denk dat er geen gemiddelde is voor zo iets.
1e ronde 5 (lange cyclussen) 2e ronde 1 of 2 (weet het echt niet meer) Nu in ronde 10 zonder ooit een positieve test gehad te hebben.
Eerste 5 jaar, d.m.v. ICSI zwanger Nu hebben we alweer 5 mislukte tp gehad en nog een maand of 4 natuurlijk geprobeerd. Dus alweer 9 maanden bezig. Nu een verplichte rustmaand en dan gaan we een nieuw ICSI traject in.
Het blijft altijd afwachten. In het verleden behaalde resultaten zijn geen garantie voor de toekomst ... Kan er zelf niet over meepraten (nr 1, 2 en 3 zijn allemaal even snel gekomen, in eerste ronde), maar ik kan me voorstellen dat het wat tegenvalt als je eerste er snel was en een tweede dan niet. Bij een kennis van mij was 1e raak in ronde 1, maar 2e heeft tot ronde 15 geduurd. Waarom? Niemand die het weet... Veel succes, hopelijk is het je snel gegund!
4x in de eerste ronde. Helaas werden drie daarvan een miskraam. Nu dus bezig voor nummer 2,op het moment hebben we even een pauze na de miskraam.
15 maanden/rondes... Maar 80% vd stellen met kinderwens is binnen 1,5 jaar zwanger. Dat geeft toch wel goede hoop. Succes aan iedereen die momenteel probeert zwanger te worden. En een fijne zwangerschap gewenst aan diegene die momenteel zwanger zijn.
Hier 4x zwanger in ronde 2. Laatste keer echter miskraam geworden en nu ziten we in ronde 2 na de miskraam..
Wij hebben het nooit zelf geprobeerd door pijnlijke endometriose. Deze moest eerst met medicijnen rust worden, daarna gelijk de mm in gegaan. Eerste en tweede ronde iui zijn mislukt. En daarna konden we een maand niet starten en in deze rust maand raakt ik spontaan zwanger van onze 1ste. We hebben er dus wel meer dan 1 jaar op moeten wachten, maar ik vind uiteindelijk toch dat ik snel zwanger ben geraakt. Ik denk dat je er echt totaal niets over kan zeggen. Al ben je de eerste keer snel zwanger geraakt, het geeft geen garantie voor de toekomst. Ik wens je veel succes en hopelijk snel een zwangerschap toe.
Eerste ronde 0 - wachtte nog op mijn ongi na anticonceptie maar die kwam dus niet Tweede ronde 2 Veel geluk hier dus
Spontane ongeplande mk, bbz in ronde 13, ronde 21 miskraam en daarna gestopt met tellen. Goede zwangerschap na bijna 4 jaar. Deze zwangerschap kwam zo tussendoor zonder bewust proberen.