1e zwangerschap ronde 1 2e poging om zwanger te worden beginnen we volgende maand mee dus dat is nog even afwachten hoe lang het gaat duren... eerst mijn cyclus in beeld krijgen
7 jaar in MMM gelopen met ex-lief. Nooit gelukt. Nieuwe partner: Eerste kindje ‘ongelukje’ dmv condoom een keertje vergeten. Man was te snel Nu zwanger geworden in ronde 3. En weet je wat het ergste was: ik was na ronde 2 diep verdrietig dat het nog niet was gelukt. Ben me heel gauw gaan schamen!
Alle 4 de zwangerschappen de eerste ronde raak. Ook nooit een miskraam oid gehad. Ben een gigantische geluksvogel wat dat betreft. Maakt het wel na deze 4e en laatste zwangerschap extra belangrijk om goed anticonceptie te gaan gebruiken...
1e kindje: 1e ronde 2e kindje: 5e ronde (maar eerste 3 maanden niet opgelet qua timing, laatste twee maanden met ovutesten).
1e: ruim vier jaar en medisch uitbehandeld. Toch daarna spontaan wonder. Wel frequent positieve testen gehad die al snel weer af liepen. 2e: 2 maanden. 3e: nog steeds niet gelukt.
Dochter ronde 1 Zoon ronde 3 Besef me dat het niet vanzelfsprekend is, ken er genoeg die er veel langer over deden.
De oudste de eerste ronde, bij de 2e dacht ik dacht ik dat ik dat geluk niet 2x kon hebben, en ging er dus vanuit dat het wel een jaar ging duren, maar ook bij haar de 1e ronde raak.
1: verrassing/ongepland: miskraam 2: verrassing/ongepland: oudste dochter 3: 1e ronde Mk 4: 1e ronde (na mk) MA 5: 1e ronde (na MA) tweede dochter 6: 5e ronde jongste dochter Dus bij mij was het wel elke keer dat het langer duurde.
1e zwangerschap ronde 1 (mk) 2e zwangerschap ronde 6 (dochter) 3e zwangerschap ronde 5 (mk) 4e zwangerschap ronde 2 (zoon)
Toen we voor het eerst zwanger wilden worden, was het 3x in 1x raak. Door dat de 1e 2 zwangerschappen een miskraam werden, heeft het wel 9 maanden geduurt voor ik zwanger was van ons 1e kindje. Zijn zusje kwam onverwacht, ook een soort van "voor het zingen de kerk uit" verhaal. Voor ons 3e kindje hebben we helaas wat meer geduld nodig. Helaas ook weer een miskraam, en inmiddels al meer dan een half jaar bezig