Multivitamine en zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Zonnetje91, 31 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnetje91

Zonnetje91 Actief lid

20 jun 2018
    454
    224
    43
    Vrouw
    Ik slik sinds een tijdje foliumzuur en vitamine B extra, maar die vitamine B slikte ik al langer.

Nu is dat potje bijna op en wil ik eigelijk een multivitamine die je kan gebruiken bij het zwanger worden, welke raden jullie mij aan ?:) ik had mama compleet gezien van davitamon maar dat is als je zwanger bent toch?

Mij vriend slikt zink en vitamine C , is dat goed ?

Alvast bedankt :thumup:

2. Louise11110

Louise11110 Niet meer actief

Ik ben begonnen met de mama compleet+omega 3 van Davitamon!
    Kan je gewoon slikken voor je zwanger bent en dus tijdens het proberen om zwanger te worden.

Zonnetje91 vindt dit leuk.
  3. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.796
    9.314
    113
    Gelderland
    Ik slik Etos zwanger worden pillen, vit D en soms nog extra vitamine C en foliumzuur. Etos pillen moeten eigenlijk tweemaal per dag maar die slik ik eenmaal per dag. Vandaar de rest soms nog los.
    Mijn man slikt nu dagravit totaal.

4. Ting86

Ting86 Fanatiek lid

4 okt 2016
    1.002
    589
    113
    Vrouw
    Ik ben nu ook weer begonnen met de mama compleet van Davitamon. Omdat je vitamine B gebruikte, raad ik je die aan, omdat daar meer vitamine B in zit dan in de compleet mama met omega 3. Ik slik naast de compleet mama ook nog omega 3.
    En het is prima dat je vriend vitamine C en zink slikt :thumup:.

Succes!

5. Zonnetje91

Zonnetje91 Actief lid

20 jun 2018
    454
    224
    43
    Vrouw
    Bedankt allemaal voor het advies :) ik ga vanmiddag naar de etos en ga denk toch voor de davitamon mama compleet, daar zit vanalles in, dat is altijd goed denk ik:) ik las ook ergens dat selenium voor mannen ook goed is ?

Deel Deze Pagina