Vind t wel apart trouwens dat gister mn ongi behoorlijk heftig doorkwam en vandaag is ie onderhand alweer weg...?! Had gister echt veel en helder bloedverlies en nu vandaag nog maar n klein beetje..is dat wel normaal?? Ongi van 1,5 dag lijkt me n btje erg kort...
Mijn eerste cyclus na het stoppen was 30 dagen, ik zou dus donderdag weer ongesteld geworden zijn, dit is niet gebeurd. Heb wel al de hele week wat krampjes maar er komt niks??? Dit zou trouwens de 2e 'natuurlijke' menstruatie zijn na het stoppen met de pil.
Na 20 jaar de pil netjes na29 dagen en dit is ook zo gebleven. En wel toen voor he tentamen eerst mijn eisprong gevoeld en veel meer klachten tijdens de menstruatie. Vooral de eerste ochtend zelfs zo erg dst 2x ziek naar huis ben gegaan.
Bij mij heeft het bijna een half jaar geduurd voordat ik vanzelf weer ongesteld werd na het stoppen van de pil (microgynon 30). Nu is het wachten op mijn eisprong en hopelijk zal dat volgende week zijn! Ik was altijd super regelmatig voordat ik 8 jaar geleden met de pil begon, dus hopelijk nu ook weer. Succes!
Wow dat is inderdaad wel erg lang hopelijk is je volgende cyclus korter Ik begon mezelf al zorgen te maken zit nu op de 43 dagen maar dat is dus nog niet zo heel er lang ik wacht het nog maar even af spannend
Ik ben sinds vanochtend ongesteld (gisteren al een heeeel klein beetje lichtroze bloedverlies). Zit vandaag precies op dag 40 en ben blij dat ik nu ongesteld ben! Nu op naar ronde 2, hopelijk een wat kortere ronde
ik heb na het stoppen met de pil (mei vorig jaar) vrij snel een regelmatige menstruatie gekregen. Maar ik merk nu dat ik juist de afgelopen 2/3 maanden een stuk minder regelmatig ongesteld ben. Nu ben ik ook al weer 2 weken later en nog steeds niet ongesteld. Ik dacht dat dit alleen zo onregelmatig was aan het begin van het ontpillen. Bij mij lijkt het wel andersom. Is er iemand die zich hier in herkent
Hallo allemaal Ik ben in december gestopt met de pil, 23 dec had ik mijn laatste kunstmatige ongesteldheid, Nu zat ik 03-02-2012 op dag 43 van mijn cyclus Dag 44 kreeg ik bruine afscheiding maar zo weinig dat een inlegkruisje voldoende was Tot op vandaag dag 46 (06-02-2012) Wil mijn ongesteldheid niet doorzetten en blijft het bij alleen wat bruine afscheiding maar geen helder rood bloed Moet ik dit dan toch tellen als begin van mijn nieuwe cyclus? Heeft iemand hier ervaring mee na het stoppen van de pil (marvelon) ? Tot op vandaag alleen nog maar bruin bloed..
Hey meid, t schiet nie op he...but ongi!!!! Zat nog zo hard voor je te duimen dat ie door zou zetten! Vlgs mij moet je sowieso wel helderrood bloed verliezen mag ie mee tellen als "echte" menstruatie dacht ik, maar kan dr naast zitten hoor...t is zo irritant dat je niks anders kan dan afwachten he...
Maar hoe kan het dan dat het alleen maar oud bloed is? Dus gewoon door tellen tot er wel helder rood bloed komt pff ik snap er niks van had al een topic aan gemaakt maar niet veel reacties kan aan mij liggen maar lees overal zo veel info dat ik er een beetje van in de war raak en wat nu normaal is of niet heb nu al 4 dagen bruin bloed verlies begin me toch wel n beetje zorgen te maken
Hmm...4 dagen al?! Das wel apart ja...kan je niet de huisarts ff bellen en die vraag ff voorleggen? Lijkt dan wel alsof t zit te sluimeren maar nie doorzet ofz...had n keer zoiets gelezen op n forum dat je sowieso n dag helderrood bloedverlies moest hebben..maarja, wie zegt dat dat klopt geen idee wat "normaal is"...
Ja ik weet het ook niet of andere dit ook wel een hebben gehad maar idd ik zal volgende week anders wel een met mijn huisarts bellen maar dat word pas woensdag hier zijn alle huisartsen dicht op maandag en dinsdag ivm carnaval
Pff nu hoor iedereen dat ze zo nette cyclus hebben kom ik met 70 en toen ma andere halve dag rood en nu zit op dag 55en nog niks! Word bang en gek van onzekerheid! Heeft iemand dit ook gehad?