Ik ben nu zwanger van de derde en zie voor het eerst op tegen de bevalling. De eerste duurde tien uurtjes,na paar uur ruggenprik gekregen en die bevalling viel ontzettend mee. Tweede bevalling braken om kwart over 12 de vliezen en om tien voor drie had ik dochter in de armen, aan een stuk door weeën gehad enger ging jet super snel, zon bevalling hoop ik nooit meer mee te maken. Nu zegt de verloskundige daten derde meestal langer duurt dan een tweede, wat is jullie ervaring?
Hier ging de derde nog iets sneller dan de tweede bevalling, en de tweede bevalling ging al snel ( 2 uur). De vierde was helemaal een record (45 minuten), dus hier ging het echt steeds sneller. Wel flinke naweeën gehad.
Hier duurde de bevalling van me 3de kindje 2.uur en 45 min waarvan half uur persweeen moeten inhouden. En van me 2de kindje duurde het 3 uur .
Eerste: 4,5 uur Tweede: 2 uur Derde: 3,5 uur Hier de derde dus ook langer. Moet wel zeggen dat de situatie ook anders was. Bij de eerste en tweede was ik thuis en vrij ontspannen. Bij de derde zat ik in de auto en moest eerst nog naar huis rijden en daarna wachten tot de kinderen werden opgehaald door opa en oma. Mijn man was er tegen die tijd ook pas. Tegen de tijd dat ik kon ontspannen en de bevalling goed op gang kwam was er ‘al’ 1,5 uur voorbij.
Hier duurde de 1e bevalling 14 uur en de 2e en 3e allebei 4 uur. Maar de 3e was wel het 'makkelijkst.
Hier duurde de 3e bevalling het kortst, nl 3 kwartier. De eerste was netjes 8 uur, de 2e net als jij een weeenstorm maar dan gelukkig maar 1,5 uur. De derde was het fijnst heb maar 2 echt pijnlijke weeën gehad. Dus ik hoop voor jou ook zo 1
Persoonlijk dacht ik altijd dat de eerste bevalling de moeilijkste was en dat volgende bevallingen veel vlotter verliepen. Toch lees ik hier verschillende verhalen. Zal natuurlijk ook veel van de manier van bevallen afhangen waarschijnlijk, ingeleid of niet, water gebroken of niet, enz... Ik had gehoopt dat als ik nog een keer zou moeten bevallen dit vlotter zou gaan, daar gaat mijn hoop ... (mijn eerste duurde een 6,5 uur ).
1e: 4 uur 2e: 2 uur 3e: 8 uur Derde bevalling was pech hebben, wat ongelukkige omstandigheden waardoor alles langer duurde. Viel ook het meest tegen, eerlijk gezegd... Maar ik kon het in kraamweek het snelst van me af zetten, en daarna ook minste last gehad van ongemakken. 3e kraamweek was absoluut de beste .
Ik kan het je hopelijk binnen een week of twee vertellen Eerste was 'normaal', vrij lange uitdrijving Tweede was zeer snel, uitdrijving van 1,5 minuut. Geen idee wat ik nu moet verwachten, dus ik wacht het maar gewoon af