Voortekenen bevalling

Discussie in 'De bevalling' gestart door Nurhan1989, 21 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nurhan1989

Nurhan1989 Actief lid

4 dec 2012
    262
    1
    18
    Vrouw
    Hallo dames.

Ik vroeg me af of er dames zijn die voortekenen hadden voor de bevalling begon.. Voor dat er weeën komen.
    Ben vorige week dinsdag mijn slijmprop al verloren, maar weet dat het niet perse iets wil zeggen.. Ik ben nu 37 weken en 4 dagen.
    Moet sinds zaterdag paar keer per dag naar de wc(niet om te plassen)
    Normaal mag ik blij zijn als ik om de dag kan😓
    Niet dat ik nu perse wil bevallen ofzo hoor,😜
    Maar ben gewoon nieuwschierig naar wat me te wachten staat☺️

2. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Hier helemaal niks! Ik was 39+5 en dacht die dag wel een keer toen ik me even niet zo lekker voelde hmm wanneer zou het komen?

Snschts om 3 braken m'n vliezen. Om 16.00 had ik pas actieve weeën en om 2100 ben ik bevallen. Maar geen voortekenen gehad. Echt niets.

Succes met de laatste loodjes!!

3. itakepictures

itakepictures Niet meer actief

Hier ook niets. Had 2 dagen voor de bevalling een dag dat het onrustig was met hele lichte weeen de hele dag door, daarna 2 dagen rust en toen braken savonds spontaan mn vliezen. Misschien iets meer slijmverlies in die 3 dagen bedenk ik me nu

4. bloempje6

bloempje6 Actief lid

29 apr 2014
    419
    4
    18
    Ben ik ook wel benieuwd naar. Volgens mij zijn we even ver nurhan :) spannend allemaal he!

5. Nurhan1989

Nurhan1989 Actief lid

4 dec 2012
    262
    1
    18
    Vrouw
    Jaa klopt zijn even ver Hihi leuk!!
    Word nu echt spannend ja zeg dat wel..ieder ding wat ik maar aan m'n lichaam voel denk ik ohh is dit t haha

6. Nurhan1989

Nurhan1989 Actief lid

4 dec 2012
    262
    1
    18
    Vrouw
    Vannacht veel wakker geweest.. Pff veel buikpijn gehad.. Nu nog.. En
    Hele tijd t gevoel dat ik wel echt naar toilet moet,
    Maar als ik ga is d'r niks

7. Emib

Emib Bekend lid

26 mrt 2015
    750
    99
    28
    mijn dochtertje
    Ik had ook niet een voorteken bij mijn eerste.

Ik werd smorgens wakker en voelde dat mijn onderbroek nat was. Ik twijfelde even maar dacht niet echt verder. Telkens na een uur ongeveer had hetzelfde. Blijkbaar had ik toen een scheur in mijn vliezen, maar dit ondekte ik pas om 20uur die dag toen ik naar t ziekenhuis belde en ze me vroegen om langs te komen.
    Voor de rest heb ik echt niets anders gehad. Ofwel herinner ik het me niet.
    Ik ben nu ook echt heel nieusgierig. En ook ik denk bij elk teken van mss begint het nu. En eigenlijk als ik nix voel denk ik dat ook 😂 want dat zou ook nog wel eens kunnen dat het uit het niets weer begint.

8. bloempje6

bloempje6 Actief lid

29 apr 2014
    419
    4
    18
    Grappig zeg, allemaal rond dezelfde tijd uitgerekend! Ik heb precies hetzelfde hoor. Elke keer denk ik:zou het? Heb nu al anderhalve week flink slijmverlies, maarja dat kan wel weken duren toch? En heb ook al 1x voorweeen gehad waarschijnlijk. Vannacht had ik om de 10 minuten steken en krampen, maar niet heftig ofzo.. Zakte ook weer af. Denk ook dat je steeds een beetje hoopt van: jaaaa nu komt het! Tenminste dat heb ik! Probeer maar niet teveel te hopen, maar ben het soms wel zat. Ik wil graag haar zien en vasthouden! Haha zooo spannend allemaal. Gaan jullie thuis bevallen? Of ziekenhuis of poliklinisch?

9. Sweety30

Sweety30 Actief lid

17 jun 2013
    482
    66
    28
    Vrouw
    Hier ook geen voortekenen.althans kan ze niet relateren als tekens. En al 2 bevallingen gehad.

10. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Hier al meer dan 7 jaar geleden maar ik weet dat ik op een verjaardag zat, opstond en in 1 klap een liter vruchtwater verloor en meteen lichte weeën had. Was toen 37+5 en had geen enkel voorteken.

Nu heb ik al 2 a 3 weken last van veel krampen en voorweeën maar meneertje 2 zit nog lekker binnen :)

11. Nurhan1989

Nurhan1989 Actief lid

4 dec 2012
    262
    1
    18
    Vrouw
    Had ik vannacht dus ook die steken en krampen.. En dat slijmverlies komt mij ook bekend voor.

Heb t onderhand ook wel een beetje gehad. Word met dag zwaarder allemaal. Ook nergens geen zin meer in.. Pff
    Maar kan niets anders doen dan afwachten..
    Heb vandaag ook steeds zon rare druk op m'n blaas ofzo.. Kan t niet echt omschrijven. Is net of ik op dat moment in m'n broek plas..

12. bloempje6

bloempje6 Actief lid

29 apr 2014
    419
    4
    18
    Jaaa had net weer heel erg krampen en steken en ook uit mn rug, maar is weer helemaal weg getrokken..
    Ik ken het. Alles wordt zwaar en het bukken is een hel. Ik krijg ook mn schoenen met veters amper aan joh poeh haha.
    Heb ook sinds gister dat ik haar heeeeel erg hard en goed voel en dat t echt zeer doet, elke beweging die ze maakt.

Druk op mn blaas heb ik echt al weken. Dat ik ineens heel nodig moet en dan zit ik en dan komt er heel weinig. Soms word ik er gek van, met elke activiteit die ik doe heb ik dit al na 5 min max. Haha leuk he de laatste loodjes. Ben benieuwd wanneer we bevallen!

13. mamabeertje

mamabeertje Fanatiek lid

9 sep 2015
    1.618
    349
    83
    Oeh spannend hè dat wachten. Ik had de dag ervoor de hele tijd en zeurende pijn in mijn rug. Niet heel erg, maar wel vervelend. 's Avonds toen ik voor het slapen naar de wc ging had ik wat licht roze bloedverlies en 's nachts zijn de weeën begonnen.

14. Emib

Emib Bekend lid

26 mrt 2015
    750
    99
    28
    mijn dochtertje
    Mijn eerste bevalling is met een scheur in mijn vliezen begonnen. Ik verloor telkens een beetje vruchtwater. Maar voor ik door had dat het vruchtwater kon zijn heeft het wat geduurd. 😂 (ik dacht dat ik gewoon slijm aan t verliezen was)
    Voor de rest heb ik geen enkel ander voorteken gehad denk ik. Alsinds weet ik dat niet meer.

Ging het maar veel gemakkelijker en konden we maar een dag of twee op voorhand bepalen wanneer de bevalling zou beginnen. Dat zou veel leuker zijn denk ik 😅

15. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Van week 30 tot 39 leek het elke keer of er voorwerk was. Daarna 2 weken stil. Tot ik op een nacht ging slapen en 2 uur later met weeën wakker werd en weer 5 uur later was de kleine er. Dag ervoor zat het nog potdicht.

16. Veera

Veera Niet meer actief

Nope. Heb wel wekenlang voorweeen gehad maar verder niks. Kwam met 2 dagen over tijd van wc, ging weer in bed liggen en toen braken mijn vliezen

17. Nurhan1989

Nurhan1989 Actief lid

4 dec 2012
    262
    1
    18
    Vrouw
    Haha schoenen en sokken aantrekken is echt n ramp nu..😂 Helemaal uitgeput uiteindelijk als ik ze aan heb..
    Dat plassen is echt irritant ja.. Ga je zitten en dan is d'r amper iets..
    Heb ook vaak die druk, wil ik naar de wc gaan en dan ist alweer meteen over😅
    Ti's allemaal zo spannend nu

Mississippi vindt dit leuk.
  18. Nurhan1989

Nurhan1989 Actief lid

4 dec 2012
    262
    1
    18
    Vrouw
    Hoe zit het trouwens met de misselijkheid?!
    Ben deze avond echt misselijk.. Pff voel me echt niet lekker gewoon..
    Gevoel alsof ik moet overgeven en buikkrampen alsof ik naar toilet moet. Maar is helemaal niet..
    Ga even frisse neus halen met m'n hondje en dan lekker m'n bedje opzoeken denk ik..

19. Nurhan1989

Nurhan1989 Actief lid

4 dec 2012
    262
    1
    18
    Vrouw
    Jaa aan de ene kant zou het wel gemakkelijk zijn haha.. Kun je je mentaal voorbereiden..
    Maar dan is de verassing er ook weer van af hèhè

20. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Bij mij braken ook 's nachts onverwachts de vliezen (met 38,5 wkn). Ik heb later nog eens een oude mail aan een kennis (op de ochtend dat ik beviel) terug zitten lezen en toen schreef ik dat ik toen wel zo'n ongesteldheidsgevoel had, maar dat ik dat nog wat wegwuifde (het was immers nog te vroeg).
    En achteraf had ik de avond voordat de vliezen braken een heel raar onrustig gevoel. Kan het niet beschrijven, maar kon de draai niet vinden. Mijn man zei later dat mijn buik ook heel laag hing. Achteraf dus toch allemaal tekenen, blijkbaar. Maar dat was dus achteraf praten, want op het moment zelf heb ik geen seconde het idee gehad dat ik al snel zou gaan bevallen.

Deel Deze Pagina