Hoe lang duurde jouw innestelingsbloeding?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door meissie86, 8 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Hey meiden,

T maakt me allemaal weer erg onzeker. Heb sinds 6dpo licht bloed verlies. Soms is het bruin meestal helderrood net waterverf dus vrij dun.

Vanmorgen kon ik me niet beheersen en heb ik getest. Hier was een vrij duidelijke streep op te zien.

Hoelang duurde jullie innestelingsbloeding hoe zag het er uit en hoeveel was het?

2. Angelicdreamz

Angelicdreamz Actief lid

18 feb 2013
    384
    0
    16
    Zweden
    Bij mij duurde het 3 a 4 dagen van helder rood tot bruin. Ik dacht dat ik gewoon ongesteld was geworden, wel licht ongesteld, ik had een kleine tampon nodig, maar omdat ik pcos heb/had kwam dat wel vaker voor. Ik had 2 weken later pas getest en was dus wel zwanger.

Maar als jij een duidelijke streep hebt met testen, lijkt het mij dat je gewoon zwanger bent. Morgen ochtend gewoon nog een keer testen :) Alvast voorzichtig gefeliciteerd :)

3. Padmee

Padmee Fanatiek lid

19 apr 2013
    2.051
    1.533
    113
    Het duurde bij mij 4 dagen. Roze afscheiding vooral met naar de wc gaan.

4. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Wat maakt je dit onzeker zeg... Kan gewoon niet geloven dat het in een x raak is. Ik heb/had ook pcos. Maar heb mijn levensstijl omgegooid en heel veel afgevallen lijkt echt verbeterd ook sinds mijn bevalling. Tis nu echt af en aan sinds vrijdag avond laat vandaag hele dag weg geweest. Nu weer beetje terug....

5. Angelicdreamz

Angelicdreamz Actief lid

18 feb 2013
    384
    0
    16
    Zweden
    Ik schreef inderdaad ook heb/had ;) Ik ben 40 kilo afgevallen door een levenstijl verandering (geen suiker meer eten en koolhydraatarm eten) en daarna meteen in de eerste ronde raak (na 3 jaar proberen). Dus waarschijnlijk geen pcos meer. Ik kon het bij mezelf ook niet geloven, heb 3 dagen getest voordat het echt doordrong dat ik toch echt zwanger was ;)

In ieder geval heel veel succes! Ben benieuwd of je nog zo'n mooie test hebt.

6. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    3-4 dagen. Dacht dat het een vroege menstruatie was, maar zette niet door :)

Deel Deze Pagina