Hoe lang duurde jouw langste cyclus tot nu toe?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Batchie, 26 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tibisai

tibisai Actief lid

Ik heb zelf nooit de pil geslikt..
    maar tog een erg onregelmatige cyclus.
    Op het moment zit ik op bijna 2 maanden geen ongi..

word er moe van want wil wel erg graag een kleine!

2. Niet meer actief

Misschien heb je PCO, ik zou er mee naar de dokter gaan hoor, als je nooit de pil hebt geslikt..

Heb je wel iets anders gebruikt ofzo?

3. tibisai

tibisai Actief lid

Ik heb niks gebruikt.
    Dusja, infeite d8 ik daardoor ook dus makkelijk zwanger te kunnen worden.

Had het doorgegeven tijdens me eerste zwangerschap ( mk gehad )
    maar daar bleek niemand van op te kijken.
    Bij de ha niet en ook niet bij de gyn

4. Niet meer actief

oke raar:S
    Ze nemen je vast niet serieus omdat je nog jong bent..

Als je mijn HA had, dan werd je meteen geholpen.

5. Knorretjuh

Knorretjuh Actief lid

21 apr 2008
    369
    0
    0
    Mijn langste cyclus was afgelopen maand, had een cyclus van 37 dagen.
    Normaal zat ik meestal rond 32 dagen.
    Na die week weet ik nu hoe gefrusteert het kan zijn als je maar niet wordt, nega test en maar w8ten wanneer de duveltjuh komt.

Zow Natjes 90 dagen is echt lang.. suc6 meid

6. Isa

Isa Actief lid

16 apr 2006
    238
    0
    0
    Mijn langste cyclus sinds het zwanger worden was 56 dagen. Ik zit nu inmiddels (een half jaar verder) nog maar in ronde 4 en deze cyclus duurt al 61 dagen. Ik heb waarschijnlijk wel een eisprong gehad en ik verwacht eind deze week ongesteld te worden (of niet natuurlijk :) )
    Ik ben al doorverwezen naar de gyn maar ze hebben geen oorzaak van de lange cycli kunnen vinden. Dus dat is op zich wel een prettig idee dat we in principe gewoon zwanger kunnen worden. O ja, ik heb dus wel een eisprong alleen komt'ie heel laat op gang (en soms niet zo laat :) ) als je het idee hebt helemaal geen eisprong te hebben en je hebt een cyclus langer dan 6 weken dan kun je meteen naar je huisarts hoor! De kans dat je spontaan zwanger wordt is dan veel kleiner en je wordt dan doorverwezen naar de gyn voor verder onderzoek.

Sterkte ermee dames! Blijf moed houden hoe lang het soms ook duurt! :rolleyes:

7. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Toen ik met de pil stopte, ben ik zo'n 3 maanden niet ongi geweest. Ontpillen dus. Het is vanzelf weer terug gekomen en nu ben ik het rond de 38 dagen.

8. sterr

sterr Actief lid

27 apr 2008
    213
    0
    0
    whoow :confused: sommige van jullie hebben wel een hele lange cyclus.
    Zou gek worden als me :evil: zo lang weg bleef.
    Mijn langste tot nu toe is 34.

9. Dora

Dora Bekend lid

25 apr 2006
    762
    0
    0
    ik schommel altijd tussen de 27 en 35 dagen... en dat vind ik al zwaar irr! Sterkte allemaal

10. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    mijn langste is momenteel 53 dagen, daar zit ik nu dus op. heb pco dus het is niet vreemd. alleen normaal zonder meds zit ik rond de 36 dagen

11. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    mijn langste cyclus duurde 47 dagen. heb geen cyclus gehad onder de 40 dagen trouwens..

12. Batchie

Batchie Fanatiek lid

6 apr 2006
    1.002
    0
    0
    Juridisch Adviseur
    Rotterdam
    Na 76 dagen ben ik nu eindelijk ongesteld worden, ik ging thuis douchen toen ik ontzettende krampen in mn buik en ineens vielen druppeltjes bloed naar beneden. De kramp werd erger en erger, het leken net weeen :(
    Vanochtend in mijn maandverbandje een grote klont bloed en slijm gevonden, ik vermoed dus dat ik alsnog zwanger was geweest omdat bij mijn eerdere miskraam het eigenlijk ook precies zo ging... :(

13. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    mijn langste is 76 dagen en daarna 36 en nu weer 38 dagen dus schiet niet echt op :S

@Batchie
    kan best dat je een miskraam heb gehad ik heb 3 jaar geleden ook een miskraam gehad en wis toen niet eens dat ik zwanger was, ik was er ook helemaal niet mee bezig!
    maar ik had dat ook zo'n zware krampen (heb ook erge krampen met ongie maar die waren nog zwaarder)ik moest gewoon in gedoken zitten en toen keek ik in me string want ik voelde wat een hele grote ook slijm (lijk wel ) bloed stolsen (een zakje was het kon je gewoon zien!

het is klote mja je ken er nu niks meer aan doen :(

xx gaby

14. vlindertje85

vlindertje85 Actief lid

24 jan 2008
    280
    0
    16
    hoi,
    mijn langste cyclus tot nu toe was 66 dagen gelukig vorige week toch weer ongie geworden want begon erg ongerust te raken dat er iets mis was in me buik want was ook niet zwanger ofzo.ben nu begonnen met tempen dus hopen dat het nu eens raak is.succes allemaal.groetjes

15. zoe2008

zoe2008 Actief lid

11 mrt 2008
    152
    0
    0
    Hallo allemaal,

Mijn langste was 51 dagen en inmiddels zit ik ook weer op dag 35! Ben wel bloedchagerijnig.. maar weet niet of dat pms is of dat ik baal van het wachten... Misschien wel een combinatie van beiden..

Heb afgelopen week wel een test gedaan, maar die was helaas negatief.. Heb nu afgesproken met mijn vriend pas over 2 wkn weer te testen...

Las op een ander forum ook positive verhalen over etos zwanger worden.. dus die heb ik gisteren gekocht! Hoop dat het gaat werken! Zal jullie op de hoogte houden!

16. Milla

Milla Niet meer actief

Tegen de 130 dagen, maar ik heb ook PCO-syndroom (lange cyclussen zijn er een symptoom van)

17. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Mijn langste cyclus zit ik momenteel in. Ben al 17 dagen overtijd en als ik nu ongesteld zou worden zou het dus 45 dagen zijn. Dat is langer dan 6 weken...

Ben in november/december vorig jaar met de pil gestopt en heb sindsdien onwijs vreemde cyclussen. Heel kort en dan weer heel lang. Is inderdaad om gek van te worden en de testen vliegen er hier doorheen.

Het ergste is nog dat ik zelf ongelooflijk emotioneel ben en niet veel kan hebben. Als er iets mis gaat lig ik al in tranen en krijg dat ook beetje paniekachtige aanvallen.

Ik heb geen PCO dat is nagekeken door de Gyn toen ik klachten had (pijn in mijn buik) Dat bleken later trouwens darmklachten te zijn.
    Ze zag tijdens die echo ook een folikel zitten maar toch heb ik het gevoel niet vruchtbaar te zijn...

Bijna 7 maanden ontpillen is toch niet normaal?
    Zou ik naar de dokter kunnen gaan?

18. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Ik heb mensen gehoord die een jaar ontpillen, dus ik heb geen idee wat 'normaal' is eigenlijk. Als je het niet vertrouwt kun je altijd even langs je arts gaan toch? Succes!

19. moniqueheezen

moniqueheezen Niet meer actief

Mijn langste cyclus is 47 dagen, ben oktober 07 gestopt met de pil en had eigenlijk al direct een cyclus van 38 dagen en geen ontpillings verschijnselen, maar de afgelopen maanden wel pfff.....

Vorige cyclus had een vaag 2e streepje op mijn zwangerschapstest en dacht yes eindelijk, maar de dag erop was deze weer negatief, naar de huisarts geweest, echo laten maken en nee er was niks op te zien, ik had symptomen van hier tot tokio, maar ja zo'n echo zet je met beide benen op de grond weer.

Nu nog heb ik een erg dikke buik, vooral als ik wat heb gegeten, ik vraag me af of dat ook bij het ontpillen hoort, misschien weten jullie dat wel?

Toch na 47 dagen mijn menstruatie, nu een maansteen gekocht en mijn cyclus is gelijk korter geworden rarara...

Hopelijk is het deze maand wel raak...

20. Su80

Su80 Lid

1 feb 2008
    34
    0
    0
    Ik zit nu op dag 48 en nog niets te bekennen. Dit is dan ook meteen mijn allerlangste cyclus (normaal tussen de 32 en 39 dagen)...

Ben niet aan het ontpillen ofzo, dus ik wacht gewoon af.
    Ik vind het wel lang duren allemaal :(

Deel Deze Pagina