mijn langste cyclus was 42 dagen en toen heb ik dus 2 keer een test gedaan die negatief was. ben altijd onregelmatig, tussen de 29 tot 34 dagen dus 42 was voor mij een uitschieter... nu ben ik iets regelmatiger aan het worden maar ook nog niet zwanger... we wachten deze cyclus rustig af...
al twee cyclussen van 48 dagen gehad..ik vind het wel erg lang wachten! Hoop dat het deze keer korter is..ik slik al sinds het begin Etos Zwanger Worden maar tot nu toe nog geen positief effect..we bljiven hopen!
42 dagen was de langste, maar dat was na mijn miskraam Nu loopt het uiteen van 28-42. Weet niet wat me nu weer te wachten staat.
Ik ben in januari gestopt met de pil. Had na de ontrekkingsbloeding een cyclus van 53 en daarna van 61. Ben nu bezig in ronde 3.... De HA keek er niet erg van op, ik moet nog een cyclus wachten voordat hij me evt doorstuurt. Je wordt hier wel moe van hoor! Succes ermee allemaal! Groetjes Mia
Mijn langste cyclus na het stoppen met de pil was 51 dagen. Volgens mij heb ik voordat ik met de pil stopte wel langere cyclussen gehad dan dat. Ik was altijd bang dat het door die lange cyclussen niet spontaan zou lukken om zwanger te worden, maar het is toch gelukt! Geef de moed dus niet op meiden! De cyclus waarin ik zwanger ben geworden was trouwens ongeveer 48 dagen. Ik heb de laatste 2 cyclussen getemperatuurd en ovulatietesten gebruikt, omdat de eisprong natuurlijk ook erg onregelmatig was. Succes! Hopelijk is het bij jullie ook snel raak!