Hoe lang duurde jouw weeen?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Gul, 18 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Hoe lang duurde jouw weeen?

1. tot 3 uur

2. 3 tot 6 uur

3. 6 tot 12 uur

4. 12 tot 24 uur

5. 1 dag of meer

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    twee weken, ben nogal een uitzonderlijk geval. ;)

Ze begonnen op de dag dat ik 32 weken zwanger was, ging in 24 uur van 1 naar 5 cm en toen verdwenen ze , eig alleen maar goed omdat ik nog maar 32 weken zwanger was.. twee dagen later begon het weer.. in twee dagen weer een centimeter erbij.. en toen verdwenen ze weer.. liep toen dus met 6 cm rondt.. uiteindelijk twee weken later zette het door.

Dus twee weken weeen gehad, maar niet twee weken achter elkaar hoor, soms waren ze er een paar uur / dag niet, en soms drie dagen achter elkaar.

2. melody

melody Bekend lid

29 mrt 2006
    672
    0
    0
    rond half 12 s'morgens toen mn vliezen braken, begon het lichtjes op te komen, waarna het snel al heviger werd,
    tot een uur of tien s'avonds, 10cm ontsluiting en mocht ik gaan persen.
    rond twaalf uur nog geen baby :( dus uiteindelijk naar het zhuis voor een ks, helaas....
    maar al met al heb ik dus zo'n 12 uur weeën gehad.
    dit klinkt wel lang vindt ik maar dat heb ik op dat moment niet zo beseft.
    de dag was zo voorbij!

3. mamavanHind

mamavanHind Actief lid

12 aug 2006
    380
    0
    0
    Diëtist in opleiding
    Vrijdagochtend is de gyn gestart met het inleiden van mijn bevalling. Zaterdagochtend braken mijn vliezen en zondagochtend ben ik bevallen. Heeft dus wel eventjes geduurd.

4. Lieltje

Lieltje Lid

6 aug 2006
    63
    0
    0
    Ik ben 8 uur bezig geweest in het totaal.
    En heb maar 11 min hoeven persen.

5. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    1e bevalling: 8 uur
    2e bevalling: 4 uur
    3e bevalling: 3 uur

6. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    Thuismoeder + Oppasmoeder
    amstelveen
    Ik kreeg om 10.30 weeënopwekkers, ik kreeg meteen heftige weeën. Toen krijgt ik om 16.00 morfine, maar ik had nog steeds weeën. Toen om 19.00 heb ik een ruggenprik gehad en kreeg ik een keizersnede, ik had nog steeds weeën en om 19.10 is thijmen geboren en waren de weeën zo goed als over. Ik heb dus bijna 9uur weeën gehad, opzich niet zo heel erg lang als ik naar andere kijk.

7. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    Ik begon op een donderdag met lichte onregelmatige weeën.
    Op vrijdag morgen had ik lichte regelmatige weeën om de 5 minuten en 2 cm ontsluiting.
    Zaterdag morgen waren de weeën zwaarder geworden en nog steeds om de 5 minuten en nog steeds 2 cm ontsluiting.
    Zaterdag middag verloor ik de slijmprop en kreeg ik heftige weeën om de 3 minuten, zaterdag avond had ik 4 cm ontsluiting.
    Zonddag nacht (precies om 0.00 uur) hebben ze mijn vliezen gebroken (moest in het ziekenhuis bevallen omdat ik over tijd was en ze een groot kind vermoeden).
    Om 5 uur had ik volledige ontsluiting en mocht ik persen.
    Om 6 uur lag ik nog te persen
    Om 6.30 uur kwam de gyneacoloog kijken en kreeg ik te horen dat ik een keizersnee zou krijgen.
    Om 7 uur ging ik richting ok (het team was uit bed gepiept en naar het zh gesprint) en kreeg ik een ruggeprik en toen hielden de weeën ook op :)
    Nou ophouden ik voelde ze niet meer :D .

Groetjes anita

8. lykel

lykel Actief lid

26 okt 2006
    337
    0
    0
    dordrecht
    s'ochtens om 7 uur werd ik ingeleid met gel en om 9 uur kreeg ik weeen tot s'nachts een uur of 2 toen waren het heftige weeën de volgende dag werd ik om 9 uur aan het infuus gelegd en die weeënstorm was zo erg dat ik om 15.00u een ruggeprik kreeg en om 21.00 werd ik klaar gemaakt voor een keizersnee.

9. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    de weeen begonnen snel na het inleiden en duurde 3,5 uur tot de persweeen, ik kreeg ze vrijwel meteen om de 2 minuten.

10. Niet meer actief

ojee.. ik heb het verkeerde opgeschreven haha..

Ik heb er 7 uur over gedaan (ipv 3-6 uur...wishfull thinking!) en bij mij begon het met het breken van de vliezen!

11. Danique

Danique Bekend lid

19 nov 2006
    572
    0
    0
    mijn vliezen braken eerst en na een paar uur begonnen de weeën pas, in totaal heb ik er 5 uur overgedaan.

12. Selmama

Selmama Fanatiek lid

20 okt 2005
    1.766
    0
    36
    Noord Brabant
    Bij Rens heb ik er 7 uur over gedaan vanaf de eerste wee tot de geboorte en bij Cas 4,5 uur van de eerste wee tot de geboorte.

13. Linda10280

Linda10280 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.764
    1
    0
    Huisvrouw
    Hoorn
    Met kelsey heb ik er 10.5 uur over gedaan. (was 12 dagen overtijd en werd ingeleid door middel van gel)
    De weeen waren redelijk te doen...kon me alleen mateloos irriteren aan de arts die telkens binnen kwam lopen met eten (blehhh...lekker als je om de min. weeen hebt)

Bij Damiën kwamen de weeen vanzelf met 6 dagen overtijd en heeft in totaal zo'n 4.5 uur geduurd.
    Helaas bijna geen persweeen en heb dat dus ook als zeer vermoeiend en pijnlijk ervaren.

En aankomende dinsdag heb ik een afspraak bij de gyn om 10:15 en dan word ik hoogst waarschijnlijk ook meteen die dag ingeleid vanwege BI.
    Maar dat is nog niet voor de volle 100% zeker...we zullen zien :D

14. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    ik heb 1.5 uur weeen gehad en toen lag ik op de ok, want kailynn moest met een keizersnee komen,
    maar ze kwam eerder dan de geplande datum

15. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Me weeën duurden 20 uur, en daarna nog ff 70 minuten persen :(

16. lena8

lena8 Lid

19 jun 2006
    49
    0
    0
    ik ben zaterdagnacht om 02.30 begonnen met rugweeën en al snel volgde de buikweeën eigenlijk ook al best heftig maar wel te doen... zo is het doorgegaan tot aan de persweeën die zondagavond om 22.00 kwamen en om 22.45 is ons mannetje geboren .. hoe heftig het ook was het is het dubbel en dwars waard ..wat een ervaring..

17. MB2005

MB2005 Fanatiek lid

30 apr 2006
    1.290
    0
    0
    Spijkenisse
    Ik dacht weer eens voorweeen te hebben maar het waren ontsluitings weeen.

In ieder geval hebben we om 10.30 de vk gebeld die er om 11.00 was.
    Toen had ik 3cm ontsluiting.
    Ze brak mijn vliezen en ze zou om 13.00 terug komen.
    Maar al een half uur daarna kreeg ik een weeen storm en vrij snel al persdrang.
    Mijn man had de vk alweer gebeld en ze kwam om 12.45.
    Ik had toen 9cm en een randje :confused:
    Om 13.05 mocht ik persen en om 13.23 is Jorrit thuis geboren ( ziekenhuis haalde ik niet meer, waar ik achteraf erg blij om ben ).

Oh ja, Jorrit is ook precies op de uitgerekende datum geboren, kennelijk houdt hij niet van laat komen en treuzelen, haha.

Groetjes MB2005.

18. Patrieske

Patrieske Bekend lid

9 feb 2006
    694
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik ben ingeleid en mijn bevalling duurde vanaf het breken van de vliezen 5 uur en 48 minuten. Het was een hele zware bevalling. Ik hoop dat het deze keer zonder knip en vacuum kan.

19. missmariska01

missmariska01 Fanatiek lid

ik heb 3 dagen weeen gehad,

20. bloememeisje

20 nov 2006
    43
    0
    0
    midden van het land
    mijn bevalling duurde vanaf de eerste wee tot de geboorte, 3.30 min. Ik had na 1 uur al 3 cm ontsluiting, en na 2.40 min. volledige ontsluiting en heb nog wel 50 min moeten persen. Wel heftig als het zo snel gaat!

Deel Deze Pagina