Zondag hele dag weeën 2x ctg in het ziekenhuis i.v.m. hoge bloeddruk en lichte zwangerschap vergiftiging Maandag hele dag weeën weer 2 x op een dag ctg ziekenhuis dinsdag hele dag weeën, dinsdag nacht braken me vliezen om 0:00 uur naar het ziekenhuis i.v.m. hoge bloeddruk en lichte zwangerschap vergiftiging, woensdagochtend werd ik weer naar huis gestuurd Woensdag 2 keer ziekenhuis en nog wou het niet vlotten donderdag zou ik ingeleid worden in verband met langdurig gebroken vliezen, woensdag nacht braken de weeën in alle hevigheid los, en had ik buik rug en been weeën, donderdag ochtend kreeg ik een ruggeprik omdat het zolang duurde en al vanaf zondag niet had kunnen rusten, en donderdag middag om 16:23 was mijn zoontje geboren.
bij jamayra heb ik er vanaf de eerste wee tot de geboorte 2,5 uur over gedaan. hopen dat het nu weer zo gaat...
Ruim 50 uur had geen ontsluiting en dat ik eindelijk op de 10 cm zat . lag meneer klem en werd het een spoed keizersnee. en de tweede 12 uur en een keizersnee. schoot weer niet op met de ontsluiting had om 12 uur een krappe 3 cm en dat ik om half 7 s,avonds naar de ok ging net aan 6 cm. dus een etv derde word meteen gehaald