-23.00 's avonds: buikpijn -23.00 tot aan een uur of 6.00 wakker geweest met steeds erger wordende buikpijn. Om 5.00 nog de VK gebeld maar zij herkende mijn klachten als oefenweeen. - nog 1 uurtje geslapen tussendoor. Verloskundige kwam om 11.00 en toen zat ik op 6 cm. - rond 13.00 naar het ziekenhuis, persen lukte niet. - 14.47 is Yelena geboren. Ze lag in de kruinligging daarom lukte het mij niet. - veel hechtingen, 1,2 ltr bloed kwijt, 2 dagen in ziekenhuis gelegen met katheter, Yelena wou geen borstvoeding. Totaal duurde het 16 uur en als ik terugdenk aan bepaalde momenten krijg ik echt rillingen door heel mijn lijf. ben er ook nog boos om van tijd tot tijd.
Ik ben bevallen met 41 weken, werd 's nachts om 1 uur wakker van de ween, ze kwamen meteen om de 3/4 minuten. Om half 4 was de verloskundige er en had ik 5 cm ontsluiting. om half 7 was ik in het ziekenhuis en om 8 uur had ik 10 cm ontsluiting om 10 voor half 9 mocht ik persen en om 6 minuten over 9 is Jimmy geboren. en het is me allemaal zo erg meegevallen, had het me veel erger voor gesteld
Bij mij duurde het vanaf het breken van de vliezen tot aan de bevalling 9 uur en 47 minuten. (ingeleide bevalling) Het gaat om een eerste kindje.
na het breken van de vliezen het inleiden was ik nog 2 uur en 40 minuten zoet. 2de kinjde, eerste met vaginale bevalling
10.00 uur op zondag 1e dosis gel gekregen, na een uutje al weeen. 01.00 uur s'nachts vliezen gebroken 12.00 de volgende dag persweeen 16.45 uur bevallen. Lang dus...maar wel epiduraal gehad, was echt een uitkomst!!!
ik was rond 5 uur ingeleid ivm hellp syndroom en om 10 uur was ons mannetje er toen ik dacht dat ik het niet meer volhield had ik pas 3 cm en dacht ik o jee 1 cm per uur moet ik vanuit gaan maar 3 kwartier later had ik al 10 cm en mocht ik gaan persen snell maar heftige bevalling maar zou het zo weer doen als je ziet wat je er voor terug krijgt liefs kim
bij de eerste ingeleid in het ziekenhuis: vanaf het breken van de vliezen (08:00) (heb verder geen weeenopwekkers gehad) tot aan de bevalling (12.33): 4,5 uur! bij de tweede (3 weken geleden) vanaf lichte rugpijn (20.00 uur) (half uur later begonnen de lichte weeen) tot aan de bevalling (23.00 uur vliezen gebroken): 6 uur Morris in om 01.59 uur geboren. Dus vanaf het breken van de vliezen: 3 uur! Allebei redelijk snel, dus...
Mijn bevalling van mijn eerste kindje met 38 weken en 4 dagen: Had de hele dag een beetje last van lichte menstuatiepijn. Had een afspraak bij de VK en die zei: "ja het kan doorzetten, maar het kan ook afzwakken en nog lekker blijven zitten". Ben de hele dag nog allerlei dingen gaan doen, boodschappen, koken, huis opruimen. Om 16.30 tegen mijn vriend gezegd dat het heel misschien wel eens zou kunnen zijn dat de bevalling begonnen was. Maar voelde niet echt veel pijn, dus negeerde het. Om 20.00 werd het wat erger, maar nog niet hels. Dus ik dacht dat het voorweeen waren. Mijn vriend heeft het bijgehouden en de krampen kwamen heel vlug op elkaar. om 21.00 de VK gebeld(met tegenzin, want ik wilde niet teleurgesteld worden). Die was er om 21.30. Toen had ik 6 cm ontsluiting!!!!!!! Ze is heel even weggegaan om spullen te halen(ze kwam net bij een andere bevalling vandaan). De weeen werden nu erger en veel pijnlijker. De VK was om 22.15 terug en toen had ik 10 cm ontsluiting!!!. Ze brak mijn vliezen en ik kon gaan persen. om 00.02 is onze dochter Britt geboren.