Eerste kindje: 41+5 3 uur 15 min geperst Tweede kindje: 39+2 2:20 uur 1 perswee en onze zoon werd gelanceerd!
1ste: 4 uurtjes met 40.3 weken 2de: 2 uurtjes met 39 weken 3de: 2,5 uur met 40.1 weken 4de: 1 uur met 39 weken Geteld vanaf bellen tot geboorte placenta.
Bevallen met 41w2. 28 uur lang voorweeen, vanaf het moment dat de weeën regelmatig en heftig werden nog 10,5 uur (waarvan ruim 2 uur geperst )
Lastig te zeggen want het ging bij mij heel geleidelijk aan, in 40 uur tijd over van voorweeen naar echte weeën, bevallen en uiteindelijk dus baby geboren. Ik zou zeggen dat ik 8-10 uur bezig ben geweest met echt bevallen. Klein half uur persen.. (Eerste kindje)
41 weken, ongeveer 1uur45min, waarvan ca 20 minuten persen. Kort maar krachtig, het was behoorlijk heftig om in 20 minuten van 4 naar 10 centimeter te gaan. Ik snap nu helemaal waarom dit normaal gesproken over ca 6 uur gespreid wordt !
Geeft dat meer pijn? Ik hebe namelijk heel langzaaaam over gedaan. Maar bij jou kort maar zeer krachtig
Ik ben zondagochtend vroeg ingeleid en dinsdagnacht werd ze geboren. De tijd daartussen: 43 uur (dus vanaf de eerste wee tot ze er was). Eerste kindje, 39 weken.
Bij de eerste: om 21:00 spontaan de vliezen gebroken, om 0:30 begonnen de weeën en om 6:30 mocht ik gaan persen. Uiteindelijk om 7:49 geboren.
Bij de eerste een geplande ks met 39,1 wkn. Ks begon om 10.00 uur en om 10.22 uur is hij geboren. Bij de tweede om 5.00 uur vliezen gebroken en om 8.52 uur geboren. Het persen duurde ca. 12 minuten.
Eerste kindje , 22 uur vanaf de eerste echte wee gerekend. Persen was hier echt maar heel kort geperst. maar dit kwam omdat zoontje nood had en dus bij de eerste echte perswee (tenminste de eerste waarbij ik mee mocht persen) ben ik verdoofd en geknipt. Tweede perswee vacuüm erop en toen was hij er gelukkig heel snel. Ben benieuwd naar de aankomende bevalling.