39+3 begonnen met inleiding om 22:00 savonds dmv een ballon 39+4 smorgens om 10:00 vliezen gebroken, smiddags om 17:08 is ze geboren. Dus vanaf vliezen breken 7 uur. 1ste kindje
1e kindje; 39 weken, vanaf dat de vliezen braken tot de geboorte : 9 uur. (vliezen braken rond 12 uur snachts, weeen kwamen pas rond 05.00 uur) 2e kindje; 39.4 weken, vliezen braken met de weeen om 03.00 uur en zij is om 07.00 uur geboren Nu 3e kindje... ben benieuwd
37/5, eerste kindje Na het breken van mijn vliezen, kreeg ik een weeënstorm Die 20 minuten duurde. Ik mocht gelijk persen. Het persen duurde ongeveer 40 tot 45 minuten.
Eerste vanaf eerste wee tot geboorte 15 uur waarvan 1.5 uur persen Tweede vanaf eerste wee tot geboorte 7.5 uur waarvan 20 minuten persen. Beide spontaan geboren met precies 39 weken.
Bij de eerste bij 40.6 weken 3 uur in totaal. Het begon meteen na het breken van de vliezen. De ontsluitingsfase was supersnel (weeënstorm) maar het persen duurde ruim een uur. Nu hoop ik dat het niet te snel gaat al mag het pers gedeelte wel wat vlotter
1e kindje 38.1wk 14 uur in het ziekenhuis. thuis spontaan vliezen gebroken en binnen 30 min weeën om de 2 minuten. persen 45 minuten.
1e kindje bij 41+4 ; 20.00-02.45 (wel lang geperst, 1u40m) 2e kindje bij 39+6; 04.00-06.45 (2 persweeën!) Beide zonder medicatie in het ziekenhuis Prima te doen vond ik! Stiekem zou ik het zelfs jammer vinden als ik niet nog een keer een bevalling mee mag maken. Ik kijk er heel positief op terug.
Ik kan het natuurlijk niet vergelijken, maar het was een hele heftige weëenstorm! Toen ik erin zat dacht ik: dit ga ik noooit 6uur lang volhouden, dan moeten ze me wel wat gaan geven.. Ik geef het een uur... Toen kreeg ik ineens persweeen, een check en ja hoor... 10 cm! Vandaar die pijn. Zeer krachtig idd!
Eerste kindje geboren met 40+1. Op zaterdag uitgerekend, nacht donderdag op vrijdag werd ik wakker van voorweeën die best heftig waren. Ging af en aan tot zaterdag na het avondeten, toen begon het echt! Lang op 6 cm blijven hangen maar nadat ze mijn vliezen braken zat ik zo op 10 cm met een weeënstorm.. Zondagochtend 9 uur geboren. Maar het heftige stuk was niet zo lang gelukkig .
Eerste kindje: dochter 39 weken ingeleid en vanaf eerste wee tot op me borst 2.5 uur 2de kindje: zoon 39 weken vanzelf begonnen vanaf eerste wee tot op me borst 8 uur en heeel pitttig