Geplande keizersnede antonius ziekenhuis

Discussion in 'De bevalling' started by 3boymom, Apr 12, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. 3boymom

3boymom Actief lid

Sep 3, 2017
    401
    285
    63
    Female
    Hallo dames,

Ik heb binnekort een geplande keizersnede gepland staan en a.s. dinsdag heb ik een opname gesprek hierover. Het gaat om t ziekenhuis st. antonius wie heeft er ervaringen waar deze gesprekken overgaan en wie heeft er ervaring met een geplande keizersnede in t st. Antonius ziekenhuis of elders. Vind t zooo spannend.

Gr d

2. Rosy90

Rosy90 VIP lid

Jul 29, 2014
    9,546
    6,410
    113
    Female
    Hai! Welk St. Antonius ziekenhuis, ik bedoel in welke plaats?
    Hier wel ervaring met het Diakonnesen in Utrecht.

3. 3boymom

3boymom Actief lid

Sep 3, 2017
    401
    285
    63
    Female
    In leidsche rijn!

4. Rosy90

Rosy90 VIP lid

Jul 29, 2014
    9,546
    6,410
    113
    Female
    Dan zou ik toch voor het diakonessenhuis kiezen! Twee keer daar een keizersnede gehad en de eerste keer was weliswaar spoed, maar ze hebben het heel snel gedaan de operatie, en mooi ofzo litteken is ook erg mooi ze zijn super lief en aardig. Maken er zelfs een soort ‘feestje’ van in zo ver dat kan natuurlijk! Ze hebben alles van te voren ook heel duidelijk uitgelegd.Vond het verblijf in het ziekenhuis ook erg fijn, lieve, oplettende, goede, verpleegsters. De tweede was een gentle sectio, en dat was echt prachtig. Was een super mooie natuurlijke geboorte nagebootst baby vanuit buik direct onder een doek door op jouw borst en blijft daar even liggen. De baby blijft continu bij jou in 1 ruimte. Ook op de uitslaapkamer. En na 6 weken de na controle was ook netjes! Erg tevreden, ook heel hygiënisch alles. Ruime o.k. En zeer veel personeel die allemaal op je letten, tijdens de operatie. Je krijgt toch een soort veilig gevoel ondanks alle spanningen en je zenuwen natuuurlijk!

5. Lieneke2016

Lieneke2016 Niet meer actief

Geen ervaring met een geplande keizersnee, maar wel een spoedkeizersnee gehad alleen niet in leidschre Rijn maar in Nieuwegein. Erg vriendelijke verpleegsters. Uiteindelijk door omstandigheden ruim een maand gebleven, maar alle verpleegsters waren even lief! Ze hebben zo veel voor ons gedaan ook als dat voor hen meer moeite koste. Super veel aandacht en zorg gehad. Top ziekenhuis en zeker de plaats voor een eventuele volgende geplande keizersnee!

6. aicirtap

aicirtap VIP lid

May 25, 2014
    9,148
    3,392
    113
    Female
    Opname gesprek is langs anesthesist en verpleegkundige. Ze bespreken dan alles door gezondheid, medicijnen, meten bloeddruk/gewicht/lengte, verdoving, etc. Ook bij het antonius ziekenhuis doen ze aan gentle sectio mits de situatie het toelaat.

https://www.antoniusziekenhuis.nl/keizersnede-sectio-caesarea

Ik werk zelf in het antonius. En ik wil absoluut niet naar het diakonessenhuis!
    Ik ga straks ook bevallen in het antonius ziekenhuis. :)

Share This Page