mamavanyouri dat is vrij lang ik geloof je als je zegt dat je blij was dat hij er was. je moet ook wel goed moe geweest zijn.
9:00 uur gel gekregen om in te leiden 10:00 uur begin weeen +-14:30 uur weeenstorm +- 16:00 uur Vliezen werden gebroken, pas 2 cm. +- 17:00 uur nog steeds om de 30 seconden een wee en pas 2 cm ontsluiting. (ruggeprik werd opgeroepen) +- 19:00 uur nog steeds 4cm pas en nog steeds om de 30 sec een wee, ruggeprik word gezet. 21:00 uur nog steeds 4 cm 22:30 uur nog steeds 4 cm keizersnede word voorbereid 23:27 uur Mike is geboren
hey vosje2000 dat moet ook rot geweest zijn, zo een onverwachte keizersnede. bij mijn dochter heb ik ook heel lang weeen gehad, ook de ontsluiting die niet vorderde. maar bij mij hebben ze eerst mij aan een baxter geplaatst. dat hielp heel goed want drie kwartier later lag ze op mijn buik
hallo iedereen. allesinds al dank je voor het schrijven. ik ben blij dat het bij de meeste toch meeviel. ik hoop ook dat bij iedereen die nog moet bevallen alles heel vlot mag verlopen
Bij mij begon het (alhoewel met lichte weeen) van 03.00 in de nacht tot 22.00 's avonds. Het begon echt serieus te worden zo rond de namiddag.
ik lees dat de meesten hun tweede kindjen sneller op de wereld hebben gezet dan het eerste kindje. op zich ook wel een beetje logisch natuurlijk. ben zwanger van de tweede, maar het vliegertje gaat voor mij niet op haha de eerste was een ks, 2 minuten! dat is moeilijk te verslaan
inmiddels kan ik mmeepraten de eerste duurde 27 uur, 1,5uur persen de tweede had een wekenlange aanloop met veel ween, maar uiteindelijk vanaf het moment dat de weeen echt heel heftig waren en ik 2cm ontsluiting had, maar krap 6 uurtjes totdat íe dr was! op het eind ging het heel snel, in 30 min. van 4 naar 10cm! en maar 4 minuten persen.
00:00 begin weeën 02:00 verloskundige gebeld (mocht na 2 uur weeën) 02:30 verloskundige gearriveerd, 6 cm ontsluiting 03:15 in het ziekenhuis aangekomen 03:30 volledige ontsluiting, vliezen kunstmatig gebroken 03:40 begonnen met persen 04:50 Milan geboren Lekker snel gegaan dus!
om 22 uur braken mn vliezen, maar nog geen weeen ofzo om 00.00 begonnen de weeen en om 06.11 uur was ons mannetje er al!
13:00 dach buik griep... 17:30 verlos komt 3 tot 4 cm 21:30 verlos komt weer kijken inverband met wisseling van dienst.. 7 tot 8 cm. vliezen werden gebroken en snel door naar ziekenhuis ze had gepoept. 22:45 eerste echte weeen 23:15 had ik al 10 cm 23:51 is caitlyn geboren... tot 22:45 heb ik huishouden en alles nog gedaan geen echte weeen gekend op dat moment
3 dagen alleen maar rugweeenom de 4 minuten, die niet voor ontsluiting zorgden...uiteindelijk naar zkh voor infuus, 11 uur en een weeenstorm van 2 uur later is Marit met spoed dmv vacuum geboren..
Donderdagnacht 01.30 uur begonnen 07.00 uur verloskundige gebeld, 1 cm ontsluiting rest van de dag namen de weeen af 15.30 uur begonnen de weeen weer 02.00 vk heeft vliezen gebroken, 5 cm ontsluiting 04.00 uur aangekomen ziekenhuis, wilde hier heen ivm pijnbestrijding , maar ontsluiting was te ver 06.00 uur persen 7.00 uur is onze zoon geboren. Had 2 nachten niet geslapen, was kapot toen ik mocht persen, maar das snel vergeten! ik tel vanaf 15.30 uur dus ongeveer 15 uur
1e kindje 24uur eerst thuis alsnog naar het ziekenhuis omdat meneer er niet uit wou. toch zelf eruit gekomen zonder hulp. 2e kindje 1,5uur! Veel te snel maar goed..... 3e kindje is nog afwachten...
1e kindje: om 5 uur begonnen de weeen, half 7 heeft de vk de vliezen gebroken met 4cm ontsluiting, 3 kwartier later al 9 cm! om 20 over 9 mocht ik gaan persen en om 10 voor 10 was ons mannetje er. 2e kindje: half 5 kreeg ik buikpijn, 5 uur vk gebeld want ik moest bellen zodra ik dacht ook maar iets te voelen omdat ze bang was voor een stortbevalling. Ze kwam om half 6 toen had ik al 8 cm ontsluiting! De buikpijn werd ook ineens heel heftig en bleken gewoon echte weeen te zijn. Ze heeft toen m'n vliezen gebroken en toen mocht ik gaan persen om 10 over half 6 en om 10 voor 6 was ons kleine meisje er al! 2 snelle bevallingen dus!
Mijn bevalling heeft iets minder dan anderhalf uur geduurd , waarvan 55 minuten persen. Ik dacht dat het aan het rommelen was, maar ik had al ontsluitingsweeen. Deze snelle bevalling heeft bij iedereen voor verbazing gezorgd . Zowel bij familie als bij de vk ed, ik zie de ogen nog groot worden bij mijn vk 8)
hey bloem82 Zo snel? ammaai zo snel hoef het voor mij nu ook weer niet hoor. ladyboss84 twee snelle bavallingen lijkt mij wel leuk. mijn jongste was snel. mijn oudste daarentegen. die heeft lang op zich laten wachten.
Het klinkt stom maar ik moest het ook verwerken hoor. Na mijn bevalling was ik me geestelijk nog aan het voorbereiden op de komende bevalling terwijl ik mijn zoon al had
Hmm... Bij mij begon het 13.30 uur en om 01.45 uur snachts is ze geboren. Iets langer dan 12 uur. Maar ik heb helaas wel bijna 2 uur lang persweeen gehad! Ze wilde niet echt haha...