hoe lang duurde jullie bevallingen

Discussie in 'De bevalling' gestart door kitana, 7 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariekje29

    23 dec 2007
    47
    0
    0
    leidster
    amersfoort
    hoi hoi

    mijn eerste bevalling 5 uur en 20 minuten persen
    mijn tweede bevalling 5 uur en 1 pers weee
    en mijn derde net een week geleden 5 uur goede weeen en 18 minuten persen mevrouw was een sterrekijkertje


    groetjes mariekje
     
  2. rina1712

    rina1712 Nieuw lid

    24 aug 2008
    1
    0
    0
    Bij mijn eerste bevalling braken 's morgens om half 11 mijn vliezen. Na een paar uurtjes begonnen de lichte weeën. Ik dacht ooooh is dit het waar iedereen zo een drama van maakt. 's avonds om een uur of tien begonnen de echte weeën. 's nachts om 10 voor 3 werd mijn dochter geboren na 45 minuten persen.
    Bij mijn tweede werd ik ´s nacht om 1 uur wakker met een beetje kramp. Om half 2 had ik wel het idee dat het echt begonnen was en belde mijn man die nachtdienst had. Ik ging even douchen en om half 3 richting zh ivm hoge bloeddruk. Eerst werd ik aan ctg gelegd na een half uur ben ik lekker in bad gegaan. om kwart voor 6 heb ik nog een grapje gemaakt met verpleger dat ik om 6 uur chocomel wilde na mijn bevalling. Om 6.11 werden mijn vliezen doorgeprikt mijn tweede dochter schoot erachter aan en om 6.17 was ze geboren.
     
  3. Amom22

    Amom22 Niet meer actief

    rond de 2 dagen, ik weet het echt niet, herkende de weeen eerst niet, daarna heb ik ze geprobeerd tegen te houden want we waren aan t verhuizen. Nadat ze omd 4 minuten kwamen heeft het nog 15 uur geduurd
     
  4. kdvjuffie

    kdvjuffie Niet meer actief

    Bij mij heeft mijn bevalling vanaf de eerste wee 5 uur en een kwartier geduurd!
    Het is mijn eerste kindje en ik heb echt een top bevalling gehad zou het zo weer doen!
     
  5. Marilene

    Marilene Actief lid

    17 nov 2006
    336
    0
    0
    docent
    Mijn bevalling begon op 38 weken en 1 dag met het breken van de vliezen om 1.30. Om 3.30 kreeg ik weeen om de drie a vier minuten.


    Om 9 uur had ik 5 cm ontsluiting en om 15.30 mocht ik persen.
    Anderhalf uur geperst en uiteindelijk is Thymen met de vacuum geboren.

    Het ging heel gestaag en relaxed.
     

Deel Deze Pagina