14 dagen van 3 naar 10 cm. met 26 wk 1 cm met 32 wk 3 cm/zelfde avond 5 cm. met 33 wk 7 cm. met 34 wk bevallen. ik heb 14 dagen last van weeen gehad.. maar niet contstant achter elkaar door hoor. ik schijn nogal een apart geval te zijn :S
hey danilli en is alles in orde met je kindje? al negen cm opening zonder al te veel weeen daar zouden vele vrouwen voor willen tekenen. hey senna hoe is het met je kindje. hoe groot en zwaar was je kindje
1e bevalling was spoedkeizersnede bij 30.1 week. Dus hoe lang heb ik er over gedaan? Paar minuten? 2e bevalling was een echte bevalling. Op 4mei om 03:15 braken mijn vliezen Op 4mei om 15:15 (dus 12 uur later) begonnen de weeen Op 5 mei om 07:07 was Fay er Ik heb er in totaal 21 uur over gedaan, maar de echte bevalling duurde maar 9 uur en heb 13 minuten geperst (3 persweeen) En de tijd vloog voor mij voorbij toen het echt op gang kwam. Ze wilden me trouwens bijna gaan inleiden omdat Fay ook in het vruchtwater had gepoept.
23 oktober 2006. 03.30 uur: ik word wakker met weeën. 06.30 uur: vliezen breken, gelijk heftige weeëm 12.00 uur: drie cm ontsluiting, mag naar ziekenhuis 15.00 uur: vier cm. De gynaecoloog vindt het te langzaam gaan (ik zit er inmiddels behoorlijk doorheen) en ik krijg wee-opwekkers en als ik het wil een ruggeprik. 20.00 uur: volledige ontsluiting. Ruggeprik wordt uitgezet. 21.45 uur: persen 22.20 uur: Yuri is geboren! 23.30 uur: naar de OK om placenta te laten verwijderen. 00.30 uur: terug op de zaal. Al met al dus toch zo'n 21 uur.
Eerste bevalling 4 uur (vanaf het moment dat de weeën om de 3 minuten kwamen) en de tweede bevalling 2.5 uur vanaf het moment dat de weeën om de 5 minuten kwamen. Bij de tweede bevalling begonnen de weeen direct om de 5 minuten overigens. plientje
De bevalling van Sharon duurde 3,5 uur (1e kindje), om kwart voor 8 's avonds braken mijn vliezen, weeën kwamen direct op gang, om 21.00 uur waren we in het ziekenhuis, kwart over 9 had ik 2 m ontsluiting, om half 11 volledig, toen bleek ze gepoept te hebben dus moest er ik weet niet wat gebeuren (sonde op haar hoodje etc), om 23.00 uur mocht ik persen en om 23.11 is onze dohter geboren. Dus van 19.45 uur tot 23.11 'bezig geweest'.
ze hebben om 9.15 uur me vrichtwater gebroken, en om 11.33 was ons meisje er dus ruim 2 uur. echt een goede bevalling zo
Bij mijn eerste 14 uur in totaal waarvan 1 uur geperst. Ik hoop toch stiekum dat deze een stuk sneller op de wereld staat Liefs Mariska
hey Djam meestal kom een tweede sneller dan een eerste dat was bij mij toch het geval. augustus dat valt goed mee pollewop dat duurde eventjes sannnniee dat was snel zeg fem dat was snel voor een eerste.
Ik tel vanaf de weeen waarbij je niet meer gezellie kunt praten van de pijn.. zes uur voor de eerste, waarvan 8 minuten persen. Vijf uur voor de tweede, waarvan 50 minuten persen- dat viel me dus wel even tegen! Ze lag in aangezichtsligging, vandaar.
50 minuutjes persen maja dat is al eventjes he. bij mij was de eerste 26 minuten persen en bij mijn zoontje 10 minuten lekker snel
ik had al gebroken vliezen met 22 weken en 2 dagen en heb me kindje binnen kunnen houden tot 26 weken en 5 dagen De bevalling ( op 2 juni 2008) ging snel ik dacht dat ik door de magnesium tabletten zo een last had van me darmen dat was rond 2 uur snachts en toen kwamen ze om half 3 kijken met een eendebek en zagen ze dat me baarmoeder mond een beetje open was gelijk ouders gebeld die waren er om 3 uur en om 3 uur brachten ze me naar de verloskamer daar heb ik 25 min weeen weg gepuft en ik had alleen maar rug weeen heb geen een moment een harde buik gehad of zo en daarna heb ik 2 keer geperst en vloog me kind er gillend uit ( 34 cm en 950 gr) om 03.35 geboren hij was wel heel schoon des ondanks dat ik echt haast geen vruchtwater meer had En nu ligt hij in een couveuse maar hij is een echt vechtertje tot nu toe gaat het wel ok En ik blijf bidden en hopen dat hij het goed blijft maken Dus intotaal heb ik er ehm 1.5 uur over gedaan Dus ik had vreselijke na weeen die zijn zoooooo niet leuk maar het bevallen viel me opzich mee maar ja hij was ook super klein
chaartje: hoe gaat het nu met je ventje? is alles ok? Caahtje: ik vind dat ze je niet echt tof behandeld hebben in dat ziekenhuis in friesland , wherever it was! wat een ellende! ik vind dat je er nog luchtig over doet! Hier bevallen binnen 5 uur, dit is vanaf het allereerste menstruatie achtige krampje tot aan dochtertje op buik! heb wel 85 minuten moeten persen! vreselijk! ben bevallen met Remifentanil pomp, kan ik iedereen aanbevelen! heerlijke pijnbestrijding! nu 31 weken zwanger van de tweede, ik ben benieuwd!
hele dag voorweeen, rond half 9 begonnen de echte die naar mijn mening nog makkelijk te houden waren, toen ze om de 5-6 min kwamen ging ik naar het zh, om 1 uur was ik daar, en om een uur of 2 begon het zwaar te worden, na het breken vd vliezen had ik 4 cm en begon de weeenstorm vanaf 3 uur, tot kwart voor 8 5 cm en om 8 uur 10, toen anderhalf uur geperst, toen pomp erbij dus al met al vanaf de eerste echte pijnlijke wee om 1 uur 9 1/2 uur ofzo
Ik zal het even kopieren van ene andere site (smileys doen het dan niet) Donderdag 17-10 01.00 Vliezen gebroken 01.30 VK langs, 1 cm 08.00 VK langs, 1 cm 12.00 VK langs, 1 cm ( en ondertussen wel weeën ) 17.00 VK langs, 1 cm 20.00 Naar het ziekenhuis, geen vooruitgang en gebroken vliezen. 22.00 Rein naar huis geschopt, huilenhuilenhuilen 22.30 Klote slaaprik gehad Rond 02.00 in slaap gevallen c: weeën) 05.30 Wakker geworden van de weeën 06.00 Rein gebelt, naar het ziekenhuis gekomen 07.00 Naar de verloskamers, 4 cm 12.00 5 cm, héél véél pijn, en vermoeid. Niks gegeten en 2 keer Rein onder gekotst van de pijn 12.30 Ruggeprik (halleluja) 18.00 Ruggeprik uitgewerkt, 8 cm 20.00 10 cm wachten op persweeën 20.30 geen persweeën 20.45 Weeopwekkers om de persweeën op te roepen, fijn.. 21.00 Weeopwekkers maken de weeën handelbaar, ze worden korter en kan ze beter wegpuffen 22.00 Nog geen persweeën, zonder persweeën gaan persen. Als hij er over 3 kwartier niet is wordt hij met de tang gehaald. Heeel hard vanuit mezelf geperst, heeeerlijk! Eindelijk die pijn wegduwen. Halverwege kreeg ik echt die "oerkracht"" No way José dat hij met de tang, pomp of keizersnee wordt gehaald! Heb toen gezegd (blijkbaar) "De dood of de gladiolen" Dat moet ik nu nog steeds van Rein horen 22.45 Andere gyn komt binnen met tang, is niet nodig volgens mijn gyn. Hoofdje staat bijna! 23.00 (precies) Nathan geboren! 3360 gram en 51 cm. Op 19 Oktober... Dus 2 dagen over gedaan.... NOOOOOIT meer kan ik je zeggen