Ik wet niet of ik hier al eens antwoord heb gegeven, maar ik ben 34 uur bezig geweest, waarvan ik zo'n beetje 14 uur op 9 cm heb gezeten met rugween. Erg pijnlijk en dus een ruggeprik gehad gelukkig.....
5 uur bij de eerste en bijna 2 uur persen (9 ponder), 4 uur bij de 2e en 40 min persen en de laatste 4 uur en 10 min persen (gaat al beter ha ha ha)
@ 2 konijntjes, hahaah dat wil ik ook! Bij mijn bevalling moest ik ook 2 1/2 uur persen......bij een evt tweede bevalling graag iets minder lang, maar als ik dit zo lees dan komt dat goed.
03:30 Vliezen spontaan gebroken 08:30 eerste tekenen van rugpijn maar heerlijk geslapen! 09:15 eerste rugweeen 10:00 vreselijke rugweeen oftewel weeenstorm 11:30 in ziekenhuis aangekomen 12:13 uur is mijn zoontje geboren 15:15 thuis aan de beschuit met muisjes met baby op schoot ik klaag dus niet
07:00 vliezen braken 09:00 weeenstorm begon 18:00 weeenstorm stopt, volledige ontsluiting en ik mag persen 18:16 dochterlief geboren *zucht*
@kitana, hahah helemaal mee eens....maar ja hoe kort of hoe lang het ook duurt, voor iedereen weer heel erg persoonlijk hoe diegene het beleefd en ervaart. Kort kan ook heel erg heftig zijn, ach een droombevalling zal er wel nooit inzitten
De eerste deed er 27 uur over. Vliezen gebroken en toen niks helemaal niks. Geen weeen of iets.De volgende dag ben ik ingeleid en uiteindelijk heb ik de hele dag aan het infuus gelegen af en toe uit gezet maar toen weer niks. Nou de geboorte van mn dochter naar de OK om de moederkoek te laten verwijderen. Ik had immers nog steeds geen weeen. De tweede is met een spoed keizersnee geboren. Om 9;00 ingeleid met een pilletje om 19'00 nog maar 2 cm ontsluiting en om 19;30 spoedkeizersnee, omdat mn zoontje bloedarmoede had ontwikkeld in de baarmoeder. Ja ja spannend hey.... maar allebei zijn ze nu gezond. Ik hoop ooit nog eens normaal te bevallen hoor...
Bij Myrna: Om 21 00 uur op 4 november gebroken vliezen, volgende dag op 5 november om 13 00 uur begonnen met weeen en ze is om 0:43 uur op 6 november geboren met uurtje persweeen en na inknippen kwam ze eindelijk eruit!
hoi mijn bevalling heeft van s'morgens 5 uur geduurd tot 18.23u s'avonds dus heb wel een tijdje over gedaan
9 uur vliezen gebroken 9 uur volgende dag met gillende sirenes naar ziekenhuis 19.00 uur kleine eindelijk geboren. Uiteindelijk 34 uur van begin tot eind.
1e bevalling: om 6:30 braken mijn vliezen, rond 9 uur kwamen de weeen vol op gang en werd ik direct naar ziekenhuis gestuurd omdat hij niet was ingedaald en om 13:55 is mijn zoon geboren na een klein uur persen. 2e bevalling: om 3 uur wat buikpijn, rond 4 uur meteen volle weeen, om 6.25 ongeveer na 2 persweeen kwam zoon 2 op de wereld. ( verloskundige was net op tijd, kraamhulp te laat) weeen vol op gang is meteen weeen om de 2 minuten. Moet zeggen dat voor mijn gevoel de bevallingen te snel gingen omdat ik geen opbouwende weeen heb gehad zoals zo mooi in boekjes staat.
Eerste was er met 5 uurtjes Tweede in 1 uur en 48 min. derde komt er niet want die verlies ik volgens mij ergens bij de groenteafdeling in de supermarkt
Mijn eerste en enige bevalling: 06.00 uur , weeen 06.30 uur , gebroken vliezen 10.15 uur , Xavièr geboren! Erg snel gegaan dus! De weeen waren heel erg pijnlijk, maar als ik eerlijk ben, vond ik het ook nog wel meevallen! Ik zou het zo weer doen! Zelfs even na de geboorte, toen ze mij aan het hechten waren door de knip, zei ik al: " goh, ik zou nog wel een keer willen!" haha.. (ik zal wel een uitzondering zijn)
Hier nog zo een Kissflower! Mijn bevalling was vergelijkbaar enook ik heb vlak na de bevalling kunnen zeggen dat het een meevaller was, zeker niet pijnloos maar wel te doen. Mooi toch, fijn dat het zo goed is gegaan!
Helaas voor mij geen gewone bevalling Mijn kleintje lag in een volledige stuit, daar kwamen we 2 weken voor de uitgerekende datum achter. En toen werd gelijk de datum voor de keizersnede gepland omdat ze het niet wilden afwachten. En 2 dagen later is mijn mannetje met de keizersnede gehaald. Ik weet dat het niet anders mogelijk was, maar vind het nog altijd jammer dat het geen gewone bevalling is geweest. Maar mss als ik zwanger ben van de 2e dat het allemaal wel gewoon kan. Nou alleen nog zwanger worden groetjes.
Vanaf 15.00 uur af en toe weeen. Mag eigenlijk geen naam hebben Om 22.00 uur weeen om de 3 a 4 minuten. Om 00.30 uur vliezen breken om 03.00 uur volledige ontsluiting Om 03.56 uur Tim is geboren. Het viel mij erg mee. Vanaf het breken van de vliezen, had ik het idee door een trein te worden overreden. Het persen was een verademing.
vanaf t breken van de vliezen heeft t 34 uur geduurd. Kreeg meteen weeen die vrij snel heftig werden, alleen geen ontsluiting. Wat was ik blij toen de kleine er was haha