Ik krijg het niet voor elkaar. Ze slaapt enkel in de draagdoek, aan of op de borst of in mijn armen. Zodra ik haar weg leg gaan de ogen weer open en zet ze het op een krijsen. Mijn oudste dochter sliep na 1.5 jaar pas in eigen bed en mijn zoon met 3 maanden al wel.. ik ben benieuwd.
Bij mijn zoontje heb ik het vanaf de geboorte gewoon elke keer geprobeerd. Soms lukte het en soms ook niet. Op een gegeven moment merkte ik wel dat het hielp om hem bij mij in slaap te laten vallen met een dekentje over hem heen. En hem daarna dan met dekentje en al in bed te leggen. Maar pfff wat een gedoe hè..
Hier verschilt het per dag hoor ze valt wel meestal eerst bij mij in slaap en ene keer slaapt ze verder als ik haar neerleg en de andere keer schieten die ogen meteen open. Maar mijn zoontje wilde bij 4 maanden niet meer bij mij slape dus nu geniet ik er stiekem nog wel van als ze bij mij ligt lekker warm
Ik heb trouwens een aankeeldkuasenhoes om een dubbelgevouwen voedingskussen. Als ik haar daaropleg en dan een dekentje dan vind ze het vaak wel lekker. Soms met een kipkep op haar buik tegen krampjes.
Na 5,5 maand daarvoor alleen slaapjes in draagzak, nu wil ze alleen nog maar in bed slapen, soms ook lastig als je weg wil en ze gemiddeld zo'n 4 a 5 uur overdag slaapt.
Hier slaapt mijn zoon eigenlijk ook vanaf de geboorte in de wieg. De eerste paar weken lag hij na de eerste nachtvoeding vaak wel naast me in bed de rest van de nacht, maar inmiddels gewoon de hele nacht in zijn eigen wieg. Heb wel het idee dat hij soms langer en dieper slaapt in de wandelwagen of in de draagdoek, in de wieg maakt hij overdag soms veel korte slaapjes.
Vanaf geboorte sliep zoontje al in de wieg. Maar overdag in de wieg slapen was wel lastiger hij wilde dan toch heel graag bij ons liggen.
Met 2 weken? Eerste 2 weken alleen in de box of tussen ons in in bed in t babynestje of op ons. Daarna in z’n wiegje. En deze 2e slaapt gewoon zo, zonder huilen in zijn bedje kletst nog wat en valt in slaap. De eerste daarentegen hebben we heel lang moeten ronddragen, neerleggen, huilen, weer oppakken, ronddragen, neerleggen etc tot hij sliep. Rond 6 maanden werd dat beter.
C vanaf de geboorte N heeft 5 weken op mij gelegen 'snachts. Overdag sliep die maar net waar het uitkwam.
Vanaf geboorte in wieg op onze kamer. En soms lekker op schoot. Vanaf 10 weken in ledikant op eigen kamer.
Mijn oudste had in het begin wel vn die nachten dat hij alleen op ons sliep of in de draagdoek. Toch sliep hij ook wel wat in zijn wieg want dat probeerde ik altijd wel. Alleen reflux en huilbaby dus ja dan moet je wat. De tweede sliep gelijk in zijn wieg. Wilde ook niet anders. De eerste ging bij 10 weken naar zijn eigen kamer de tweede bij 16 weken.
Beide keren de eerste 3 dagen in een co-sleeper bij ons op de kamer. Vanaf dag 4 in de eigen ledikant op de eigen kamer.
Overdag altijd in bed vanaf een maand of 2 Snachts bij ons in de wieg, nu is hij bijna 1 en slaapt nog vaak naast ons in de wieg. Meestal als hij onrustig is. Hij past nu bijna niet meer in de wieg dus binnenkort toch maar gaan proberen hem weer in zijn eigen bed te krijgen