Hoi dames, Hoe lang duurde het zwanger worden bij jullie? Ik lees geregeld daar er elke ronde 20% kans is als je het op het juiste moment doet. Niet erg hoopvol al zeg ik het zelf. Ben dus erg benieuwd of jullie mij wat hoop kunnen geven!
Ronde 8 zwanger, maar was een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Ronde 18 (ronde 10 na de buitenbaarmoederlijke zwangerschap) zwanger van dochter. Ronde 1 zwanger, maar was een biochemische zwangerschap/hele vroege miskraam. Ronde 5 (ronde 4 na miskraam) zwanger, nu bijna 15 weken. Bij sommige mensen gaat het snel, andere doen er helaas langer over. Iedere maand heb je weer een kans. Maar zelfs als je op het juiste moment seks hebt is dat inderdaad helaas geen garantie voor een (gezonde) zwangerschap. Hopelijk ben je snel zwanger!
Dan zul je niet blij worden van mij.... 15 maanden/rondes voor nummer 1, en vd tweede nu meteen in ronde 1 zwanger.
Klopt. Ik hoop het ook!! Bij de 1e is het vooral spannend OF het wel mogelijk is... dat vind ik gewoon spannend! Als ik nou wist het gaat lukken maar nog onbekend wanneer...
Bij nummer 1 was ik ongepland zwanger geraakt, maar wel gewenst! Bij dit wondertje hebben we er 4 jaar over gedaan, waarvan de laatste 11 maanden (en dus ook 11 rondes) in de MMM.
Nou meid ik kan je vertellen, bij de tweede (en ik gok ook alle daarna) is het weer spannend of het gaat lukken . Want ook voor zwanger worden geldt, dat in het verleden behaalde resultaten geen garanties bieden voor de toekomst. 80% van de stellen met een actieve kinderwens en de juiste timing zijn binnen een jaar zwanger. Als je je daar op instelt dan scheelt dat al een slok op een borrel. Natuurlijk hoop je dat het sneller lukt maar als je je instelt op 3 maanden is iedere maand daarna extra zwaar. Als je uitgaat van een jaar is iedere maand eerder een meevaller.
Ik weet het niet precies, maar ik geloof bij de eerste in ronde 2 en bij de tweede in ronde 3.. Nu nog bezig, in ronde 5 Het zegt helaas allemaal niets
Eerste keer zwanger: ronde 3, werd een missed abortion met 9w2d Tweede keer zwanger: ronde 5 (ronde 2 na missed abortion) zwanger van mijn dochtertje.
Wij zijn nu 3 jaar bezig voor mijn tweede en mijn man zijn eerste. Onverklaarbaar waarom het niet lukt.
Eerste kindje: ronde 3 zwanger, helaas miskraam, daarna ronde 1 zwanger. Tweede kindje: ronde 3 zwanger Derde kindje: ronde 1 zwanger, helaas vroege miskraam, we zitten nu in ronde 2.
Eigenlijk bij allemaal 2 maanden na stoppen pil gelijk zwanger. Behalve bij de jongste dat duurde 9 maanden. En ik heb nu 6 kids En 8 miskramen, 5 gewone en 3x eerst tweeling waarvan 1 gestorven. Laatste miskraam was 5 oktober maar nog 6 weken in mn lichaam gedragen voor het op gang kwam. Nu ronde 2 en ben 3 dagen over tijd maar nog steeds nega test dus we wachten af.
Hier duurde het 3,5 jaar voor ik voor de eerste keer zwanger werd, ik kreeg 8 miskramen kado in bijna 7 jaar tijd. En uiteindelijk duurde het 10 jaar voor ik moeder werd vanaf het stoppen met de pil.
1e duurde het bijna 3 jaar. Alle onderzoeken waren op zich goed en geen reden om niet natuurlijk zwanger te worden. Uiteindelijk alsnog spontaan zwanger geraakt. Nu de 2e binnen 3 maanden na het stoppen van de pil.