Ronde 6 maar miskraam Ronde 5 maar miskraam en dan ronde 2, dus alles bij elkaar iets meer dan een jaar over gedaan
Zie mijn handtekening: 1e zwangerschap ronde 3 maar een bbz 2e zwangerschap ronde 11 na bbz. Inmiddels 3 goede echo's gehad. We wachten nu op goede termijnecho met 12 weken.
Ik durf het bijna niet te zeggen. Maar 2 keer ronde 1, ik realiseer me heel goed dat ik van geluk mag spreken en gun dit iedereen ❤️
Eerste zwangerschap ronde 1 Tweede zwangerschap ronde 1 of 2 bij voorhetzingendekerkuitgaan (was nog niet bewust bezig voor en 2e, maar wisten dat er een kans was dat het zou kunnen gebeuren. was zeker welkom. anders hadden we binnen een paar maanden bewust gestart)
Hier was het in de 5e ronde raak. Was er vanuit gegaan dat het sowieso een jaar zou duren, gelukkig was het ons sneller gegund! Moet wel zeggen dat zodra we volgend jaar voor de tweede gaan, ik er niet vanuit ga dat het weer zo snel gaat. Dit om mezelf de teleurstelling te besparen. Ben er wel van overtuigd dat het net zo spannend zal zijn als bij de eerste.
Eerste ronde 4 Tweede ronde 4 Derde ronde 1. Ik ben 3 keer snel zwanger geworden, weet ook wel dat we daarmee veel geluk hebben gehad!
5 zwangerschappen... 5 keer ronde 1. Maar 2 zijn niet goed afgelopen. Ik besef me hoe oneerlijk het is. Dat ik op deze makkelijke manier 3 kindjes op de wereld heb mogen (derde nog ga) zetten.
Wij zijn helaas nog steeds bezig. Wel paar keer zwanger geworden maar nooit zwanger gebleven helaas. Gaan nu ronde 18 in. Eerste na missed abortion.
1e zoontje was niet gepland was een verassing. 2e zwangerschap ronde 3 helaas bbz en eileider verwijderd. 3e zwangerschap 3 maanden na operatie, wat een geluk ❤️.
Bij kind 1: ronde 2 Bij kind 2: ronde 2 Bij kind 3: ronde 2 Bij kind 4: ronde 2 maar vmk : ronde 3 weer vmk : ronde 4 weer zwanger. Bij elk kindje 1 natuurlijke ongi en daarna zwanger
Ronde 1. Nu bezig voor nummer 2. Ik heb 2 smokkelrondes gehad (wel onveilige seks gehad maar niet op de juiste dag) , deze maand is officieel ronde 1. We gaan het zien!
Ruim een jaar, zit nu in ronde 12, maar dit gaat hem ook niet worden. Dus dat wordt minimaal ronde 13, en nog niet zwanger.