Bij de oudste 54 rondes waarvan de laatste 2 rondes in de MMM na een HSG. Bij de jongste 6 rondes. Dat was best een schok want dat hadden we niet zo snel verwacht.
Bij de 1ste in december gestopt met de pil en in juni zwanger. Maar niet echt mee bezig geweest. Meer ontpillen en we zien wel wanneer het zo mag zijn. Bij de 2e in januari besloten er voor te gaan. Geen anti conceptie na de zwangerschap gehad. In april zwanger, werd een miskraam. In juli zwanger, ook een miskraam. In september weer zwanger en nu bijna 24 weken
1e na 6 ronden, maar niet heel actief mee bezig geweest met vruchtbare dagen ed. Toen we de laatste maand om de dag sex hadden was het gelijk raak. 2e in de 1e ronde
2e ronde zwanger. Vermoeden dat 1e ronde een mislukte innesteling plaats heeft gevonden want een groot stolsel verloren 2 weken na nod. Testen waren nog negatief overigens..
Ik had wel wat voorwerk nodig, omdat ik pijnlijke endometroise heb. Ik werd dus eerst in de overgang gezet, om de endometroise rustig te krijgen. Daarna moest de boel weer opgang komen en zijn we gelijk met iui gestart om te voorkomen dat de pijn terug komen. Uiteindelijk was ik in ronde 3 zwanger en dat was precies de ronde dat we geen iui hadden. Echt een wonder dus...
Dat had ik idd ook bij de eerste keer. Als het maar lukt. En als iemand me dat kon vertellen maar niet wanneer was het al goed. Maar ik was toen gelijk zwanger. Tweede keer vijfde ronde. Nu weer gelijk eerste ronde.
Eerste na 9 rondes (heel lange cycli toen, dus ging wel richting een jaar) en bij de tweede was het na drie rondes raak. Bij de derde moest ik na twee rondes geopereerd worden aan iets anders. Toen meteen de ronde van de narcose toch zwanger.
Hoeveel rondes heb ik niet bijgehouden... 5jaar geleden gestopt met de pil. Een jaar en ongeveer 8 maanden later zwanger via ivf (is een vroeggeboorte geworden en sterrenkindje€ Na die zwangerschap terug anderhalf jaar en meerdere ivf pogingen. Dus ondertussen een 5tal jaar verder en hopelijk binnenkort eindelijk ons ventje in onze armen ☺️
Mijn 1e kindje totaal onverwachts en we hadden toen maar 1x onveilig sex gehad. Maar zeeeer welkom. Mijn 2e kindje die dacht gwn dwars door de prikpil te komen. Maar ook zeeeer welkom. En nu kiezen we BEWUST hahaha en zit ik in ronde 5 28 aug’18 is mijn implanon verwijderd na 6 jaar.
1e kindje: 2e ronde na stoppen pil 2e kindje: 1e ronde na stoppen pil 3e kindje (net zwanger): 1,5 ronde (na 2e bevalling niet weer aan de pil geweest, 1,5 ronde omdat het de vorige ronde mis ging met het condoom, maar hierdoor werd de wens voor een derde wel gelijk aangewakkerd en deze ronde gelijk raak) Ik ben mij er bewust van dat ik een bevoorrecht mens ben dat het iedere keer zo snel is gegaan met zwanger worden. Dat is ook de reden dat ik mij ook dit keer weer heb aangemeld voor Moeders voor Moeders, want ik gun iedereen het geluk om een kindje te mogen krijgen.
Bij de eerste stopte ik in augustus met de pil, maar in november een proverakuur gekregen. Ik werd maar niet ongesteld en was te ongeduldig. Na die kuur ben ik gelijk zwanger geraakt, dus eigenlijk in ronde 1. Bij de tweede is het nog even afwachten. Vorige ronde wilden we er voor het eerst voor gaan, maar waren allebei ziek en mijn cyclus ging opeens van 31/32 naar 26 dagen! Dus seks gehad op het verkeerde moment en ook maar 1x rond periode dat we dachten vruchtbaar te zijn, wat dus achteraf ook nog eens niet zo was. Nu in ronde 2, maar eigenlijk de eerste echte ronde waarin we gericht ons best gaan doen. Tussen morgen en maandag ergens mijn ei.. (ik voel mijn eisprong), dus over 2 a 3 weken weet ik of het gelukt is of dat wij voor baby 2 niet zulke mazzelkonten zijn. Wij komen beide uit een zeer vruchtbaar gezin, dus wij gaan ervan uit wel binnen een jaar zwanger te raken.
De eerste in ronde 9 zwanger (daarvoor 2x een vroege miskraam). Bij de tweede ben ik midden in de strip gestopt met de pil en 2 weken later zwanger.... Mega verrassing, we gingen weer van minimaal een half jaar uit.
Wij komen ook beide uit zeer vruchtbare families dus ik ging er vanuit dat het snel zou gaan. Nou dat is ook zo: 2x ronde 1. En daarmee wil ik zeggen dat het vooral biologisch bepaald is icm een dosis geluk. Het heeft zo weinig (of eigenlijk niets) te maken met jou als persoon. Het is niet jouw schuld als het niet lukt, noch ben je super goed/gezond of zo als het wel (snel) lukt. Het is maar wat moeder natuur je heeft gegeven en daarna 6 gooien.
1e in ronde 2 2e in ronde 1 3e in ronde 3 4e in ronde 1 Alleen bij de 3e en 4e heb ik ovulatie testen gebruikt.