Hallo dames Gister lag er een kaart in de bus met de text Be my valentine! Je hoort me donderdag xje,w Maar vl zecht van niks te weten En zijn naam begint met een s en niet met een w We hebben trouw plannen en hoop eigenlijk op een aanzoek W van wil je met me trouwen Of w van weding ? Maar wat moet ik doen als die echt van een geheime minaar komt Vl en ik zijn al anderhalf jaar samen en iedereen in mijn omgeving weet dat ook Zou het een hele flouwe grap vinden Als iemand een geintje met me uit haald Ik ben immers al gelukig met iemand Nou ja we zullen zien vandaag
Ik zou het gezicht van mijn vriend wel eens willen zien als ik van een onbekend persoon een valentijnskaart zou krijgen Niet te druk over maken. Misschien heb je een stille aanbidder, of misschien haalt iemand een geintje met je uit. Allebei grappig toch?
Je vader? Hier ook een schattig sms'je van ons pap, wie weet stuurt je vader een anonieme kaart? Ook opa/oma deden dat hier vroeger wel eens
Iemand in de familie met een W die je gewoon even in het zonnetje wil zetten? Ik bedoel Valentijn is niet alleen bedoeld vanuit Stille Aanbidders, je mag ook een lief berichtje sturen aan iemand die je erg waardeert enzo.
Ja Allemaal aan zitten denken Van mijn fam komt het niet heb gelijk iedereen gebeld van weet jij hier van Vl denkt zelf zijn ma of stief ma of zijn pa We hebben namelijk nog al een moeilijke tijd achter de rug En als hart onder de riem zou ik het echt super lief vinden Aleen hij is speciaal aan mij gericht en niet aan ons samen Aleen ken ik echt niemand bedenken met een w ? Ik ben super nieuwschierig aan gelecht En kan hier dus eigenlijk niet tegen Vl werkt tot 4 dus daar voor verwacht ik eigenlijk niks Hij ging een bloemetje voor me kopen zij die echt super lief En ik zal zo is even naar de winkek gaan voor een lief kaartje met wat lekkers voor vanavond
Is die kaart wel bedoeld voor jou? En niet voor je vriend?? Hoe weet je zeker dat hij voor jou is? Wel grappig...en toch wel spannend hahahaha.
Doet me denken aan mijn basisschooltijd. Ik kreeg toen ook een kaart voor valentijn met alleen xxx er op... Ik heb met een vriendin echt van alles geprobeerd om uit te zoeken van welke jongen deze kaar dan zou kunnen komen! Pas jaren later kwam ik er achter dat mijn tante de kaart had gestuurd als grapje hahahaha! En ik maar denken dat ik een stille aanbidder had! Ik denk dat het een grap van je vriend is en dat hij misschien wel iets leuks voor je gepland heeft. De voorpret is al het leukste!
Hahaha Ja hij is echt voor mij bedoel Aan mij gericht (mijn naam en achternaam en mijn aderes) Ja heb wel een vriendin maar ook die weet van niks Nou ja de voorpret is wel leuk Ben aleen zooooooo nieuwschierig
Heeft er iemand teveel naar de reclame van Greetz gekeken? Hopelijk kom je er snel achter van wie de kaart komt Tot die tijd, voel je gevleid
Zal het gezicht van mijn vriend ook wel eens willen zien als ik een kaart kreeg van een geheime aanbidder ... Als hij luchtig reageert denk ik dat ie van hem is en dat ie je wil verrassen.. Ik ben benieuwd..
Dan is het denk ik van een bedrijf of iets. Zoals een telefoon provider, een winkelketen, wehkamp ofzo?
Dit ga ik volgen. Als er nog iemand hetzelfde kaartje heeft ghead kan het idd ook goed een reclamestunt zijn. Gamma heeft ook ooit zoiets gehad als ik het me goed herinner..
Spannend! Ben nu ook wel heeeeel nieuwsgierig of je een aanbidder hebt, je vriend hierachter zit of dat het idd een reclamestunt is!