Heeft iemand dit toevallig wel eens aan bijv. de gyn of iemand anders die er het mijne van weet gevraagd? Ik kan me zo voorstellen dat het niet *ploep* en de celletjes hebben zich ingenesteld is, maar hebben we het dan over uren of dagen dat de werkelijke innesteling duurt? Ik vraag dit omdat ik sinds eergisteren (6dpo) wat bloedverlies heb en ik heel erg hoop op een innesteling, weet uiteraard dat ik niets kan doen behalve afwachten maar ik had vanmorgen op de derde dag bloedverlies pas een tempdip, welke dus wellicht een innestelingsdip was (morgen even kijken of hij weer wat omhoogschiet). Ik vroeg me dus af, wie weet er wat meer over innesteling, hoe lang het innestelen duurt etc.?
Ooh ik lees mee! Net hetzelfde hier! Sinds eergisteren, eerste dag wat licht roze, gisteren en vandaag licht bruin... Ik ben dus heel erg benieuwd nog een weekje op de tanden bijten En wie weet als het zo mag zijn voor beide zijn we op dezelfde datum uitgerekend
Dat zou leuk zijn Bilie! Hier vanmorgen nog steeds hele kleine beetjes lichtbruin, wel duidelijk minder. Het begon bij mij ook de eerste dag met wat lichtroze slijm en de daaropvolgende dagen bruin. Aan de ene kant maakte het me eerst onzeker (dacht mn cyclus gaat toch niet nu opeens heel kort zijn met een hele korte LF gezien mn cyclus nog wel eens schommelt. Maar nu heb ik wel wat hoop gekregen, stom en afwachten natuurlijk, maar kan er niks aan doen hou je me ook op de hoogte Bilie, ben benieuwd!
Bedankt voor je reactie, dacht zelf ook zoiets omdat het natuurlijk wel een ingewikkeld proces is allemaal. Heb je dit ergens gelezen/gehoord?
Na ongever 5 dagen is de eicel in de baarmoeder. Dan duurt het nog 2 a 3 dagen voor het is ingenesteld
Ja bij mij ook een heel onzeker gevoel omdat mijn cyclus schommelt tussen 28-35 dagen en meestal ook voorafgaand met wat bruin, maar dit was anders en na 3 dagen nog steeds geen doorkomende ms! Zoo spannend, ik houd je zeker op de hoogte. Ik duim alvast voor jou! Jij ook vrijdag testen?
Vrijdag is mijn nod inderdaad, twijfel of ik woensdag alvast zal testen want dan kan het samen met mijn man (dat wil hij heel erg graag samen doen), anders zondag pas. Het zal dus wel woensdag worden haha. Ik duim ook onwijs hard voor jou!
Pff dom en eigenwijs als ik ben kon ik het opeens niet meer laten om te testen :S het resultaat is te vinden in het ovulatie- en zwangerschapstesten deel!
Hallo... ook ik lees mee. Heb nu al paar dagen redelijk bloedverlies, waarschijnlijk ongesteldheid maar heb ook pijnlijke borsten en moet veel plassen. Zou het kunnen zijn dat ik toch zwanger ben maar een innesteling bloeding heb of ongesteld ben terwijl ik zwanger ben? Klinkt onlogisch, dat weet ik, maar heb normaal bij ongesteldheid buikpijn hoofdpijn en nu niet. ... wat zou het zijn