Wie kan mij vertellen hoe lang het duurt voor je iets binnen hebt met DHL? ik weet dat tnt meestal maar 1 dag is maar is dat met DHL ook zo?
euh ik kan via de tracktrace zien dat ie gister is opgehaald van het DHL afhaalpunt en dat ie na het sorteercentrum word gebracht. Maar van vandaag staat er nog helemaal niks. Ik weet verder dus ook niks sorry.....
pfff volgende keer maar tnt weer inschakelen. Hij is nu al op het sorteercentrum wat doen ze dan met me pakje? Gaan ze die nu nog 2 dagen vasthouden voor de lol dan?
Ik heb toen ook 4 dagen moeten wachten en zag toen ook bij track&trace dat het pakje dagen rondzworf bij DHL
we wachten wel af, hoop stiekem dat het vandaag komt maar dat zal vast niet gebeuren zo te lezen.....
Ik heb geen idee waar het aan ligt, maar ik had iets besteld bij een online webshop. Ik kon kiezen tussen DHL en TNT, DHL was goedkoper (4,95) en TNT was duurder (6,75 volgens mij), maar er stond heel erg duidelijk bij vermeld dat je het bij de TNT de volgende dag in huis had en dat het bij de DHL ongeveer 4 dagen duurde. Overigens werd het pakketje uiteindelijk bezorgt door select vracht
whahah select vracht dat is weer heel wat anders. Na ja we wachten af. Zie wel of het vandaag gebracht word of niet.