goedemorgen, vandaag heb ik mijn 20 weken echo, hoelang zou zo een onderzoek duren, brr ik heb nu al zenuwen.
ja, ongeveer 20 minuutjes volgens mij, heb ook eigenlijk niet erg op de tijd gelet. Naar mijn gevoel was het maar 5 min!
ok thx , onze zoon van 5 wou is meegaan ,maar denk dat ik hem volgende keer ga laten mee gaan , deze echo is toch wel belangrijk zonder gestoord te worden
idd...zou hem niet meenemen naar de 20 weken echo. Stel dat er iets niet goed is of niet goed gezien kan worden....dat leverd stress op voor jullie....en dat pikt je zoontje op hoor. Dus misschien beter later nog een korte pretecho doen? en dan hem meenemen...of die op dvd laten opnemen en dan voor hem afspelen.
Hier heb ik vanmorgen een afspraak gemaakt voor een 20weken echo en ik heb wat info gekregen en toen ik vroeg hoelang ongeveer duurt zo´n echo? Kon ze me vertellen dat het ongeveer een uur duurt! Nou mij hoor je niet zeuren hoor haha hoe langer hoe beter zal dan wel een domper zijn als het dan ineens minderlang is maar goed ze vertelde dat er ongeveer een uur voor staat omdat er vanalles word onderzocht en bekeken. Ook mogen we maar met zijn 2en zijn dus mijn vriend en ik gaan lekker samen de kinderen lekker op school en het is 2dagen voor ik jarig ben dus we maken er samen een leuk uitje van. Heb er nu al zin in haha en duurt nog 6weken... Nou ja 23augustus weer een echo bij de gyn ook altijd erg leuk even kijken naar de baby en dan hartje horen en wat fototjes mee naar huis. Dit keer doen wij geen pretecho de gyn heeft al gezegt dat als we willen weten wat het word ze ook nog even zal kijken voor ons en bij de 20weken echo vroeg ze ook of we wilde weten wat het word dus dan word er ook even gekeken. Spannend! voor iedereen heel veel plezier met de 20weken echo dat alles maar goed mag zijn.
mij 20 weken echo duurde 50 min... vonden het zo leuk om na de kleine te kijken dat ze ons nog ff lieten genieten...
wow!!! ik stond na...wat zal het zijn hooguit 15 min weer buiten!!!!!!! was echt teleurgesteld toen hoor sch**Tzooi. ja..de kleine lag er goed voor en lag ook erg stil dus ze kon alles heel snel en makkelijk zien maar kon wel huilen dat het zo snel voorbij was.
Hier duurde hij ook zo'n half uur! Ook wij kregen het verzoek enkel met z'n tweetjes te komen, vanwege de kans op minder goed nieuws. Heel veel succes en plezier straks!
Ik heb hem in 2 keer moeten doen.. Kleine lag niet goed om het hartje goed te kunnen bekijken dus moest 3 dagen later nog een keer en het hoofdje was aan de te kleine kant gemeten.. *door een stagiair.. sorry maar ik hoef bij zo'n echo never nooit meer een stagiair!* in totaal van de 2 echo's duurde het een uur..
Onze 20 weken duurde bijna een uur. Ze nam uitgebreid de tijd ervoor en beebje werkte niet erg goed mee, waardoor veel dingen later nog eens goed bekeken moesten worden.
hier gisteren de 20 weken echo gehad, en alles was goed,het duurde maar amper 20 min het lag ook heell stil . de lengte van de beentjes kwamen overeen met de leeftijd van de baby,dus das toch ook goed nieuws denk ik. hij heeft wel niks gezegd van het gewicht. maar dat zal ook wel in orde zijn.
toen ik de afspraak maakte, zeiden ze dat we rekening moesten houden met een uur, nou, dat was een afknapper. we stonden na 10 minuten alweer buiten! baby lag er prima voor en hij kon alles goed opmeten. Tuurlijk fijn dat alles zo goed was, maar had er meer van verwacht.
bij ons duurde het ruim 60 min. er werd een softmarker gevonden in zijn linker hartkamer en toen moest ze alles heel goed na kijken. Ik had wel onwijze pijn in me buik een dag erna omdat ze zolang op me buik had geduwd
Ik heb een vraagje over de 20 weken echo. Is deze in 3d of gewoon normaal? Ik hoop zo op 3d want dan zie ik eindelijk haar gezichtje!!!
hmm jammer. Vraag me af hoe het dan kan dat ze de bloedvaten en dergelijke zo goed kunnen zien! Maarja,daar zijn ze op getraint natuurlijk.
die krijgen een kleurtje...vraag me niet hoe..maar de ene stroomt de ene kant op en de andere de andere kant op...en dat word rood en blauw.... Heb wel een voorbeeld ergens, dan kan je dat zien... FF kijken hoever in het filmpje het zit. ongeveer net voor de 4 minuten daar kijkt ze er even naar...het is niet enorm duidelijk want kleine meis lag verkeerd ervoor....navelstreng wijst ze iets voor die tijd aan.... YouTube - Kanaal van marconr9