heey meiden.. Ik heb dadelijk weer een echo maar ik ben zo nerveus.. het voelt allemaal goed maar toch stel ik me erop in dat het mis is..of dat het gestopt is met groeien..of dat het vruchtzakje leeg is.. Ik heb vannacht de hele nacht niet geslapen en de vorige nachten had ik alleen maar nachtmerrie's. zijn er meer meiden die dit gehad hebben? en met 7 weken en 4 dagen moet ik dadelijk een hartje zien? is de echo nog inwendig of uitwendig omdat ik 2 glazen water een uur van te voren moet drinken. Sorry voor de drama haha.. xx
Haha ik begrijp dat je zenuwachtig bent dat was ik toen ook! Maar het komt goed meid probeer er maar van te genieten het is prachtig om dat kleine mensje in je buik te zien. Ik denk dat ze eerst uitwendig bij je proberen want dan moet je een volle blaas hebben, en als dat niet lukt kan je altijd plassen en dan doen ze een inwendige (moet met lege blaas) Meid heel veel plezier geniet ervan. Laat je nog even weten hoe het was? Liefs
jaa ik zal jullie iets laten weten.. pff ben zo blij dat dit forum bestaat anders werd me vriend toch echt gek van me haha.. x
Ik was ook zo zenuwachtig.. Ik denk iedereen wel die voor het eerst een echo krijgt! Geniet er van meid
net de echo gehad, we hebben het hartje zien kloppen en zelfs gehoord.. we waren precies 7 weken en 4 dagen en alles zag er geweldig uit! we zijn helemaal gelukkig nu!
nee inwendig, ben er nog steeds beetje ondersteboven van..dat er iets met een hartje in me groeit haha.. nu kan ik er wel iets meer van genieten, x
Kan me voorstellen. Pfff, ik kan niet wachten tot de 24ste, dan heb ik mijn eerste echo. Vandaag wel op HCG laten testen en die was maar 250, dus maak me toch wel zorgen. Fijn dat bij jullie alles er goed uit zag, nu genieten hoor!
hoop dat het bij jou ook allemaal goed zit! is wel nog lang wachten he de 24e..De dagen gaan zooooo langzaaaaaaaaaaaaaaaaaam.. laat je het wel even weten, x