Hotel boeken alleen nog maar mogelijk met visa???

Discussie in 'De lounge' gestart door This is me, 14 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Mijn man en ik willen in augustus een nachtje overnachten in oberhausen (mercure hotel)
    Vandaag wou ik alvast gaan boeken.
    Dus hup keuze gemaakt waar te boeken,gegevens ingevuld....betalen kan alleen met visa :(
    Oke volgende site dan maar,ook alleen visa.
    D-reizen dan maar,ook alleen visa.

Kun je nou tegenwoordig alleen maar een hotel boeken met een visa kaart ofzo??

Volgende week zaterdag iig nog even proberen bij d-reizen zelf.
    En maar hopen dat we daar wel gewoon kunnen boeken.
    Anders toch maar een visa aanvragen ;)

2. mol81

mol81 Niet meer actief

Wilde ook lang niet aan de creditcard, maar ben overstag. Zo handig en betalingen zijn gegarandeeerd veilig tot een bepaald bedrag.

3. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Of een prepaid creditcard kopen, maar ik weet niet om welk bedrag het gaat.

4. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Bedankt voor je tip.
    Heb net een beetje op google zitten kijken.
    Maar weet niet zeker of dit wel geaccpteerd wordt :(

5. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Een 3V kaart is gewoon visa, maar dan prepaid..

6. Mama1978

Mama1978 Actief lid

10 jun 2009
    348
    1
    0
    NULL
    NULL
    Had ik ook laatst, wel bij een hotel in Nederland. Ik heb ze gewoon gebeld en gezegd dat ik geen visa heb. Of ik nu niet kon reserveren. Was geen probleem, moest gewoon een mailtje sturen en dit is netjes bevestigd. Dus het kan wel zonder.

7. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.623
    900
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Ik heb ook geen credit card(krijg ik ook niet vanwege schuld verleden)maar ik kan gewoon hotelkamers reserveren.

8. MissXX

MissXX Fanatiek lid

9 okt 2011
    2.027
    0
    0
    Nijmegen
    Ja echt klote is dat!

Enige tijd geleden heb ik als verrassing tickets gekocht voor een concert in het buitenland. En daar hoort toch wel een hotelletje bij.. Moest ik hem dus het huis uit lokken, om zo stiekem zijn creditcard uit zijn portemonnee te kunnen halen om die boeking te kunnen doen. Ik heb zelf dus geen creditcard, maar ga er denk ik ook maar 1 nemen..

9. daaniejj

daaniejj Actief lid

19 feb 2008
    350
    0
    0
    Gastouder
    Vlaardingen
    Wij hadden dit "probleem" vorige week ook en hebben dus ook een prepaid creditcard gekocht omdat ik geen gewone creditcard wil. Je kan deze bij de Primera kopen (en waarschijnlijk nog meer winkels) maar ik heb hem online besteld. Als het hotel het bedrag gelijk gaat incasseren moet je natuurlijk wel even van te voren je kaart opwaarderen maar bij de meeste hotels kun je ook gewoon contant betalen wanneer je aankomt/weg gaat.
    https://www.3vcard.nl/

10. Onje

Onje Niet meer actief

Als je even goed zoekt op de accorhotel site staat er een code voor als je geen creditcard hebt die moet je dan invullen.
    En anders bel je mercure even?

Via mijn mobiel kan in alleen op de mobiele site en daar is deze niet op te vinden. Als ik de computer nog aanzet vandaag zal ik even voor je kijken!

11. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Als je belt hoeft dit vaak niet. Online wel ivm veiligheid en er geboekt kan worden zonder dat mensen komen wat veel omzet kost. Als je online boekt is dit dus meer veiligheid voor het hotel als ze kiezen voor alleen creditcard. Als er Niemand komt opdagen ze toch kunnen afschrijven. als je belt kunnen ze meer gegevens vragen en kun je vaak zelfs afspreken bij de balie te betalen op dag van aankomst. Ik werk trouwens in een accor hotel en er zijn codes waarmee je dit kunt wijzigen en een andere betaaloptie kunt kiezen. Als je belt zullen ze deze geven

12. Onje

Onje Niet meer actief

Codes staan ook op de site voor als je geen zin hebt om te bellen ;)

13. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Wat raar. ik heb al vaker via internet een hotel geboekt en evt. vliegtickets. kan altijd via i deal betalen.
    Was dat geen optie?
    heb nog nooit een creditcard nodig gehad bij aankopen via internet. staat wel altijd erbij, maar ja kan ook voor i deal kiezen.
    hopelijk is het je nog gelukt, veel plezier in oberhausen! ga je shoppen? daar is een mega overdekt winkel centrum erg leuk en fijn met al die regen! (woon maar een uurtje van oberhausen af kom er vaker)

14. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.033
    6.135
    113
    Happyland
  15. Marnatman

Marnatman Fanatiek lid

17 jun 2010
    2.382
    206
    63
    Man
    Bedrijfsleider
    In Grunn
    Ik gebruik ook een 3V card voor online betalingen en boekingen. Ideaal met als bijkomend voordeel dat je nooit rood kan staan aangezien het een debitcard is.
    De vaste 3V card wordt gewoon overal ter wereld geaccepteerd. De vouchers zijn voor internet betalingen, alleen kan je daar geen hotels mee boeken.

16. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.033
    6.135
    113
    Happyland
  17. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
  18. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Ja we gaan shoppen :p
    Idd in centro.
    Ben benieuwd de eerste keer dat ik daar heen ga.

Deel Deze Pagina