Beste mensen, Dit is mijn situatie: Mijn laatste menstuatie wat 2 mei, we hebben gevreeen rond de eisprong, 29 mei zou mijn menstruatie zou moeten beginnen, deze bleef uit, en heb op 1 en 2 juni een zwangerschapstest gedaan, beide positief........maar op 03 juni te vloeien, helder rood, tot en met nu 17 juni, merk wel dat het vloeien afneemt, vandaag voor het eerst eigelijk helemaal niets. Maar terwijl mijn menstruatie normaal echt maar 5 dagen duurt, en een hele nauwkeurige cyclus heb. Gisteren weer een test gedaan, naar aanleiding van nog steeds pijnlijke borsten, en af en toe misselijk, deze test was weer positief. Bestaat er nog een mogelijkheid dat ik zwanger ben, of is het zo dat het lichaam het nog aan het afstoten is? Hoe lang duurt dit normaal.
Als je alleen helder bloed bent verloren en geen erge krampen hebt gehad dan zou het heel goed kunnen dat je nog zwanger bent. Was de test donkerder? Erg hè die onzekerheid!! Knuf
Ik vind het niet erg hoopvol klinken. Zou even om een echo vragen, want als je nog wel zwanger bent, zou je 6 weken moeten zijn en een vruchtzakje met vruchtje moeten kunnen zien. Zwangerschapstesten geven nu geen duidelijkheid: het kan erg lang duren voor HCG uit je lijf is, dus ook na een miskraam kun je knalpositief testen!
Ik heb idd alleen maar helder bloed verloren, en niet hele erge krampen gehad, eigenlijk helemaal niets. A.s. donderdag heb ik een afspraak voor een echo. Maar is 14 dagen vloeien voor een mk niet lang?
Nee, dat komt geregeld voor. Bij de een is het snel en heftig, bij de ander langzaam en rustiger. Fijn dat je een echo krijgt!