Hoi allemaal, Ik wil voor sinterklaas een leuk pakje of shirt wat te maken heeft met sinterklaas. Zwarte piet erop of een heel pakje, maakt niet uit. Ik weet dat V&D dat heeft, maar kon het online niet vinden. Vanwege tijdgebrek wil ik het wel graag bestellen via internet. Wie o wie weet een leuke site?? Oh het gaat trouwens om maat 80/86.
Online zou ik het zo snel niet weten, of je moet iets bestellen bij Simply Colors. Maar heb je geen Etos bij je in de buurt, daar hebben ze dat wel. Tip voor volgende jaren: al eerder op zoek gaan, denk dat er nu al veel op is. Ik heb begin nov al een shirtje gekocht van 'Hulppiet'.
Simply colours, Feestdagen shirt - simply colors Ze hadden tot gisteren gratis verzending maar daar heb je niets meer aan oja en ze vallen vrij groot, ons meisje heeft 74 en kreeg hem vandaag binnen (maandag besteld) en ik denk dat ie volgend jaar nog wel een keer aan kan dus ik zou 74/80 bestellen
Bedankt voor jullie reacties! ja ik weet het, ik ben er laat mee Etos had idd niet meer de goede maat, maar heb wel gelijk het shirt bij simply colours besteld! echt een super tip! bedankt