Hoe lang duurt een verkoudheid?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Birgitte, 1 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Birgitte

Birgitte Bekend lid

13 jul 2010
    792
    0
    16
    Mijn dochter van 3 maanden is snotverkouden. Ze heeft hele vastzittende hoest en het is net alsof ze de ene na de andere Belinda Mentol opsteekt. Dat duurt nu al vanaf zondag en vanaf die dag zijn we ook met Bisolvon begonnen. Intussen het aantal druppels opgehoogd naar 12 (mag max 16). Maar ik vind het allemaal erg lang duren. Die hoest wordt maar niet minder. Ze ligt de hele dag in een schuine bugaboo te slapen. (Met een gesneden ui aan het voeteneinde zodat ze beter door haar neus kan ademen.) Gelukkig slaapt ze wel redelijk goed.
    Hoe lang mag zo'n verkoudheid eigenlijk duren voordat je de huisarts meot bellen? Mijn man is gelijk met haar verkouden geworden maar die is zichtbaar aan de beterende hand...

Waarschijnlijk maak ik me zorgen om niks

2. Wokkel

Wokkel Bekend lid

18 aug 2009
    659
    1
    0
    Mijn dochter van 11 weken is al 10 weken verkouden....regelmatig verhoging, hoest ook verschrikkelijk en ik voel dat ze hlemaal vol zit met slijm. Ben wel met haar naar de huisarts geweest, voor de zekerheid... even goed naar de longetjes laten luisteren, nar de keel en oren laten kijken, maar het enige dat ze kon zeggen was uitzieken.... tsja...
    Als jouw gevoel zegt even langs de HA te willen, moet je dat gewoon doen! Helaas verder geen tips...

3. seentjuh

seentjuh Fanatiek lid

12 apr 2011
    1.099
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier was het advies om na 1,5 week langs te komen, maar ik ozu gewoon gaan als je het niet vertrouwd.

Deel Deze Pagina