Kauwen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lunacy, 1 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lunacy

Lunacy Actief lid

14 dec 2010
    475
    0
    16
    Hey,

Sinds een paar dagen is mevrouw constant aan het 'kauwen', het lijkt wel alsof ze kauwgum in haar mond heeft! Heeft dit misschien iets te maken met de vorming van tandjes? Ik vind het er zo bizar uitzien, haha.

Iemand ervaring?

2. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

men meid deed dat dus ook ! en bij haar waren het echt tandjes die door gingen komen

3. Lunacy

Lunacy Actief lid

14 dec 2010
    475
    0
    16
    Bedankt voor je reactie! Dus het zou kunnen zijn dat ze tandjes krijgt, hmmm... ik hoop niet dat dat een vervelend tijdperk met zich meebrengt. :p

4. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

nou tandjes gaat meestal gepaard met een vervelendere periode he :D maar ze zien niet allemaal heel erg af hoor hier bv
    3maand , 2 ondertandjes geen last van gehad van geen enkel tandje behalve haar kiesjes en 2 hoektandjes , de andere twee hoektandjes ook niets van gemerkt , en hier bleef het bij wat hangerig en wat rodere wangetjes maar niet echt heel erg

5. Lunacy

Lunacy Actief lid

14 dec 2010
    475
    0
    16
    Nu je het zegt, ze heeft ook al een paar dagen rode wangen!! Maar ze is ook behoorlijk druk omdat ze haar motoriek wat beter onder controle heeft qua omrollen etc., dus ik dacht dat dat door de inspanning kwam. :p

We zullen het zien.... Thanks!

Deel Deze Pagina