temperatuur blijft hetzelfde

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door alicia76, 18 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. alicia76

alicia76 Lid

8 feb 2009
    21
    0
    0
    ik ben vanaf 7 feb met temperaturen begonnen. ik doe dit zoals ik eerder heb gelezen op een vast tijdstip, dezelfde plek etc. mijn temperatuur blijft rond de 35 graden.
    is dit laag? ik vertelde dit een vriendin en zij vond het laag. verder moet theoretisch mijn eisprong over 3 dagen komen dus misschien klopt het dat ik geen stijging waarneem. ik ben zo bang dat ik geen stijging waar ga nemen of heb van die enge gedachten dat ik misschien helemaal geen eisprong heb...

2. anniepannie

13 aug 2008
    95
    0
    0
    dat zijn logische gevoelens op het moment dat je start met temperaturen, was 7 feb wel de 1e dag van je cyclus? 35 graden klinkt laag ja, maar via welke weg neem je je temp op?
    en hoever zit je nu in je cyclus? is je cyclus regemlatig?

3. alicia76

alicia76 Lid

8 feb 2009
    21
    0
    0
    mijn cyclus is altijd 28 dagen en ik weet altijd precies wanneer ik ongesteld moet worden.
    volgens de berekening moet het dus nog komen. en ik neem mijn temperatuur op door m onder mn oksel te plaatsen.
    ik heb gelezen dat in je bips beter is alleen dat vind ik vies en eng dus dat doe ik echt niet.
    maar jij vind 35 dus ook laag? weet niet wat dat betekent...

4. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Ik wist niet eens dat je onder je oksel ook kunt meten? Lijkt me niet echt betrouwbaar eerlijk gezegd, maargoed.. Dat ben ik..

En Alicia, hoezo vind je het eng om rectaal te temperatuur te meten? Het puntje van zo'n thermometer is toch heel wat kleiner als wat er normaalgesproken uit komt? ;) En het is ook niet vies hoor, zo'n ding komt tot hoogstens een klein stukje in je endeldarm, en daar zitten geen uitwerpselen in, behalve wanneer je naar de wc moet.. Dus je hoeft niet bang te zijn dat er dingen aan je thermometer blijven hangen :)
    En rectaal is wél de meest betrouwbare manier van tempen voor zover ik weet :)

Succes!

5. Rosa84

Rosa84 Bekend lid

4 nov 2008
    638
    0
    0
    Als je onder je oksel meet is het normaal dat je temp laag is. Als je daar tempt voor koorts moet je er ook altijd wat bij optellen. Hierbij hoef je dat niet te doen, als je altijd maar op dezelfde manier tempt! Of onder de oksel betrouwbaar genoeg is zal je vanzelf wel merken, anders kan je het ook nog onder de tong gaan doen (is ook wat fertility friend aanraad). En dat je nog steeds rond dezelfde temp zit: kan kloppen, je ei is nog niet geweest en de temp stijgt pas daarna!

6. alicia76

alicia76 Lid

8 feb 2009
    21
    0
    0
    vanochtend weer met de thermometer onder mn oksel en toen was t 36 graden. theoretisch kan dat kloppen omdat vandaag mijn meest vruchtbare dag is volgens de berekening van de cyclus. maar als ik de reacties zo lees weet ik niet of onder de oksel wel goed is. ik ga t gewoon deze cyclus nog zo aankijken en als t dan toch niet goed blijkt te zijn ga ik gewoon de thermometer in mn bips proberen hoe vervelend ik dat ook vind. ik heb ook vanmorgen de predictor gebruikt alleen die liet weer zien dat ik NIET vruchtbaar ben. ik heb alleen de urine van voor 10 uur gebruikt en ik had geen klokje bij me om te kijken of ik precies na 5 min ging kijken. ik word er zo onzeker van... kan t dus kloppen dat deze laat zien dat ik niet vruchtbaar ben terwijl ik wel de ochtend 36 heb gemeten en in mn vruchtbare periode zit? of mn eisprong is al geweest dat kan ook. we hebben t wel gisteravond gedaan...
    in ieder geval vanavond gaan we weer klussen en hoop ik dat we raak hebben..

Deel Deze Pagina