Ons mannetje slaapt meestal toch wel binnen een paar minuten in. Overdag heeft hij nog 3 slaapjes ('s ochtends 1 tot 1,5 uur, begin van de middag 2,5 tot 3 uur en eind van de middag ook nog 1 uurtje) en dan hoor ik hem niet meer. Hij ligt soms wel nog even te pruttelen, op z'n handjes te sabbelen of ernaar te kijken, maar binnen 10 minuten is hij echt wel weg. Niet huilen ofzo. Als ik hem voor zijn nacht, dus om 7 uur, half 8 in bed leg is het soms (niet altijd) wel heel even huilen maar dan niet heel lang, hij moet dan de dag even kwijt ofzo, 5 minuutjes huilen en dan lekker slapen. Als hij langer huilt is er meestal wat aan de hand (te warm, poepluier, etc.) en ga ik er nog even heen.
Rick gaat eigenlijk meestal meteen slapen heel vaak hoor ik hem al niet meer via de babyfoon als ik beneden ben. Soms ligt hij nog even te pruttelen maar huilen doet ie eigenlijk nooit als ik hem in bed leg. Maar meestal pruttelt hij niet langer dan 5 minuten. Alleen als hij ergens last van heeft (zn buikje bijv.) dan kan het langer duren voor dat hij slaapt. Hij slaapt nu overigens 's ochtends na z'n pap nog een uur of 1,5 uur. En 's middags meestal van 13.00-15.00 uur. En 's avonds meestal van 19.00 tot de volgende ochtend 7.00 uur. Alleen als hij heel moe is leg ik hem soms om half 7 of zelf al om 6 uur erin.