Ik heb een hele domme vraag.. Waar zitten je liezen.. zitten die in een V vorm, voor je heupbot langs? Dus van schaambot naar zij eigenlijk...?
Ok bedankt, is het gek dat ik daar een soort menstruatiekramp heb? Niet dat ik ongi moet worden, maar toch erg vaag.
Nee dat is niet gek! Mijn menstruatiekrampen zitten altijd in m'n rechterlies (dus niet netjes in 't midden bij m'n baarmoeder)
ok, bij mij zitten ze, voor en tijdens mijn menstruatie, altijd netje in het midden.. Daarom vond ik het nu zo vreemd.. en ik hoor ook nog geen krampen te hebben
Denk inderdaad een keer een gevoelige eisprong. Aan de klus! Trouwens, dit houd bij mij altijd een dag of 2 aan...
Ik heb sinds mn ei elke dag steekjes en krampjes en pijntjes in mn liezen gehad. Je weet waar dat op uitgedraaid is. Ik ga voor jou duimen dat het wel iets betekend!
ik begin me bijna af te vragen of ik de enigste ben ide dr ei niet voelt springen Ik merk aan me eetbuien dat me ongi er aan zit te komen en op de dag zelf mega hoofdpijn en bukpijn, maar me ei voelen nee niet echt
Ik voel dat dus ook niet in mijn lies ofzo, en buikpijn ook niet echt, wel krijg ik zo rond mijn eisprong pijn in mijn linker borst, de ene dag wat meer als de andere dag, maar dat beu gevoel/pijn gaat pas over als ik ongi wordt.
zelfs daar heb ik geen last van heb echt alleen de eerste dag van me ongi mega pijn omdat ik dan dikke slijmverlies heb en op de laaste dag (7) ook soms heb ik wel harde schijven in me borsten voor me ongi maar dat is 1 week voor me ongi ong
@Melanina Ik voel mijn ei ook niet atlijd hoor. Vorige maand niet gevoeld (wel posi-ovutest) maar deze keer was het wel duidelijk. Je moet het denk ik ook een beetje leren herkennen.
Mijn ei is het zeker niet.. Die had ik vrijdag, (weet ik door ovutesten) en die was ENORM pijnlijk! Lag op bed met een kruik!
Hoi Allemaal, Ben blij dat ik niet de enige ben die niets voelt (of herkent, tis maar net hoe je het bekijkt ). Heb deze maand eens op 'symptomen' gelet. Ongi: buikpijn van het kaliber dubbelgeklapt met een warm kruikje in m'n mandje... Vorige week donderdag 2x een hele scherpe steek gehad in m'n buik, was dit mijn ei? Vanaf vanmorgen, ienie mieni steekjes in rechterliesstreek, nog nooit eerder gehad. hoi Pandabeertje, Vraagje, je zei dat je ei vrijdag was en erg pijnlijk. Wat voor soort pijn was dat?
Hoi Celina, Normaal voel ik mijn ei ook door een aantal steekjes vrij snel echter elkaar. Daarna kan nog wel een enkel steekje voorkomen. Dit keer had ik de bekende steekje.. Toen lichte krampjes en binnen een uur lag ik plat, zo pijnlijke krampen had ik toen... Heel raar had het nog nooit zo gevoeld