Hello dames, Helaas heb ik ook een vraag, ik heb op 3 augustus een licht positieve test gehad. Deze werd langzaamaan duidelijker tot 6 augustus de laatste test gedaan. Op 10 augustus was ik jarig en dacht mezelf een kadootje te geven door een dikke vette streep te krijgen. Ineens was hij wit... Nu vroeg ik mij af hoe lang het duurt voordat het vloeien begint. Ik ben nu 5w 5d zwanger... Kan iemand mij een beetje op weg helpen?? alvast bedankt
Heej lindanna, Wat een rot nieuws. Het is heel verschillend wanneer het begint. Afgelopen keer heb ik spontaan een miskraam gekregen. Wist niet eens dat ik zwanger was. Geen idee dus hoe lang dat geduurd heeft. Keer daarvoor was het vruchtje al een week dood toen we de echo zagen. Binnen een week heb ik het op laten wekken met pillen. Ik wil je in ieder geval heel veel sterkte toewensen en je kan ook bij de ha vk of gyn terecht voor vragen. Lijkt me iig handig als ze ervan af weten. Liefs, Sil
Hee Sil, Ja die heb ik net gebeld en die gaan nu even kijken of ze iets voor me kunnen doen, maar was even benieuwd of er meerdere meiden zijn die het meegemaakt hebben. Zodat ik een beetje weet wat ik kan verwachten, maar inmiddels is het me aardig duidelijk geworden dat dat niet echt te zeggen valt. Bedankt voor je reactie... Liefs