Hallo dames, Ik vroeg me af wanneer de tandjes bij jullie baby doorkwamen? Mijn mannetje is nu 5 maanden maar ik zie nog niks natuurlijk weet ik ook dat het bij het ene kindje sneller gaat als de ander! maar ben gewoon nieuwsgierig hoe oud jullie baby's waren!
Hier ook (nog) niks, bijna 9 maanden. Ik was zelf ruim 8 maanden, vriend ook. Vind t mannetje nog wel erg lief zonder tandjes.
Eerste tandje bij 11 maanden. Op een maand tijd 4 tandjes erbij. Nu bij 14 maand zijn tanden 5en 6 op komst
Mijn zoontje kreeg met 4,5 maand zijn eerste tandje. Hij is nu 10 maanden oud en heeft al 7 volgroeide tanden en van 1 een klein puntje.
Jamila had met 12,5 maanden haar 1e tandje Ze heeft nu 2 kiesjes en de 2 ondertandjes,de boventandjes zijn nu aan het doorkomen.
De oudste was 6 maand, de jongste 10 maand.. Daarna allebei gemiddeld 1 per maand erbij (soms 2 tegelijk maar dan ook maand pauze)
9 maanden, 2 ondertandjes. Met 15 maanden kwamen er 2 boventandjes en nu komen er nog een stuk of 5 tegelijk door.
Hier met 7 maanden 2 ondertandjes. Nu liggen er denk ik 2 boven tandjes aan te komen. Ze is de laatste dagen wat jengelig, luieruitslag, last van oortjes.... we wachten af.
Ons dochtertje eerste 2 ondertandjes kwamen rond 8 maanden helemaal door, 10 maanden de bovenste 2. En nu krijgt ze 2 tandjes onderin en een kiesje erbij. De 2 tandjes zijn er al goed doorheen en kiesje komt ook langzaam naar boven.
Hier zijn ze sinds 2 weken aan het doorkomen en je kunt ze nu zien! Ze is bijna 5 maanden dus lekker vroeg